چگونه ای او اس ۱۵ نصب کنیم

چگونه ای او اس ۱۵ نصب کنیم
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

آیا شما هم تا کنون از خود پرسیده اید که ما باید چگونه ای او اس ۱۵ نصب کنیم؟ این سوال یکی از مهم ترین سوال هایی است که برای کاربران اپل به وجود می آید. مطمئنا نصب ای او اس یک فعالیت راحت و ساده به حساب نمی آید و به یک سری پیش نیاز ها و اطلاعات خاص نیاز دارد. امروز ما قصد داریم تا در مورد نحوه نصب ای او اس با شما صحبت کنیم. همچنین ما به سوال چگونه ای او اس ۱۵ نصب کنیم پاسخ می دهیم و یک سری اطلاعات ویژه و اختصاصی را برای شما در مورد جدید ترین سیستم عامل اپل آماده کرده ایم. پس با ما و تیم فنی ما تا انتها همراه باشید تا پاسخ سوال چگونه ای او اس ۱۵ نصب کنیم را دریافت کنید.

بیشتر بدانید : ریست کردن آیفون بدون پاک شدن اطلاعات

ای او اس چیست؟

قبل از پرداخت به سوال چگونه ای او اس ۱۵ نصب کنیم، بیایید تا نگاهی به ای او اس و تعریف آن بیندازیم. سیستم عامل های به کار رفته در گوشی های هوشمند، در دو دسته بندی اصلی تقسیم می شوند. سیستم عامل اندروید و ای او اس. هر کدام از این سیستم عامل ها برای یک سری دستگاه های خاص کاربرد خواهند داشت. جالب است بدانید که ای او اس توسط شرکت اپل تولید شده و فقط بر روی محصولات این شرکت اجرا می شود.

دستگاه های خاصی همچون آیفون، آیپد، آیپاد و … همگی با استفاده از ای او اس طراحی شده اند. به همین علت هم اپل به این سیستم عامل افتخار می کند. گوشی آیفون یکی از گوشی هایی است که امکانات زیادی داشته و بر روی حریم خصوصی کاربران حساسیت زیادی نشان می دهد. بر خلاف اندروید که اپن سورس بوده و کاربران بر روی هر دستگاهی می توانند آن را نصب کنند، ای او اس کاملا بسته بوده و هیچکس به آن دسترسی ندارد.

شرکت اپل تحت هیچ شرایطی به کاربران اجازه نمی دهد تا بر روی دستگاه های به جز اپل ای او اس نصب کنند. حتی هیچ شبیه سازی هم برای این سیستم عامل وجود ندارد. توسعه دهندگانی که در زمینه تولید برنامه های ای او اس فعالیت می کنند، باید از طریق مک بوک و یا شبیه ساز های مربوط به مک اپل استفاده کنند تا بتوانند برای آیفون برنامه ایجاد نمایند. از همین رو، شما باید بدانید که کار با سیستم عامل ای او اس و نصب آن بر روی دیگر دستگاه ها غیر ممکن است.

چرا اپل بر روی این محیط کاربری حساس است؟

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که چرا شرکت اپل اینقدر در زمینه پخش اطلاعات مربوط به ای او اس سخت گیری می کند؟ در پاسخ به این سوال، ما باید به امنیت دستگاه های اپل اشاره کنیم. آیفون و آیپد و سایر دستگاه های تولید شده توسط اپل، به عنوان یک سری از ایمن ترین دستگاه های موجود در سراسر جهان شناخته شده اند.

به طوری که هکر ها به راحتی نمی توانند به اطلاعات موجود درون این دستگاه ها دسترسی پیدا کنند. از همین رو، کاربران با خیال راحت می توانند از گوشی آیفون استفاده کنند. سیستم عامل ای او اس به شدت ایمن بوده و تحت هیچ شرایطی در اینترنت باز پخش نمی شود. به همین علت هم کاربران به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. البته، شما باید به این مسئله هم توجه داشته باشید که این سیستم عامل هم باگ هایی دارد. ولی این باگ ها خیلی سریع رفع می شوند.

پاسخ به سوال چگونه ای او اس ۱۵ نصب کنیم؟

حال که مباحث مقدماتی در مورد ای او اس و سیستم عامل اپل را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به سوال چگونه ای او اس ۱۵ نصب کنیم پاسخ دهیم. همانطور که گفته شد، هیچ راهی برای نصب ای او اس در دیگر دستگاه ها وجود ندارد. اگر شما یک دستگاه تولید شده توسط اپل را دارید و سیستم عامل آن پاک شده است، باید از طریق تعمیرگاه های حرفه ای نسبت به نصب ای او اس اقدام نمایید. البته که شما می توانید گوشی خود را به کامپیوتر متصل نمایید و از طریق برنامه آی تیونز نصب به آپدیت سیستم عامل استفاده کنید. ولی، گاهی اوقات این روش هم پاسخگوی نیاز های کاربران نیست چرا که کاربران نمی توانند به راحتی از این روش استفاده نمایند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.