علامت باطری قرمز روی اپل واچ

علامت باطری قرمز روی اپل واچ
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

اپل واچ آیکون های مختلفی دارد که هر کدام مربوط به یک عملکرد بر روی آن هستند. یکی از آنها ظاهر شدن علامت باطری قرمز روی اپل واچ است. در صورتی که هر کدام از این عملکردها دچار مشکل شوند علامت خاصی بر روی اپل واچ ظاهر می شود تا شما متوجه شوید باید چه اقدامی انجام دهید. بنابراین برای استفاده صحیح از ساعت اپل باید با معنای این آیکون ها آشنا باشید. احتمالا شما نیز در هنگام استفاده از این نوع ساعت با نماد، نشانه و هشدارهایی مواجه می شوید که برای اقدام مناسب، باید با مفهوم آن آشنا باشید. برخی از این آیکون ها را در این بخش با توضیحی مختصر شرح می دهیم.

پیشنهاد خرید محصول : کابل شارژ USB-A به لایتنینگ هوشمند Auto Power Off مک دودو مدل CA-8060

برخی از نمادهایی که در اپل واچ می بینید مثلا نماد نقطه قرمز به معنای این است که شما یک اعلان خوانده نشده دارید که برای خواندن آن باید صفحه ساعت را به سمت پایین بکشید. نماد رعد و برق سبز به معنای این است که ساعت اپل شما شارژ دارد و نماد قرمز آن نشان از کم بودن شارژ ساعت است. نمادی که به شکل قفل است نشان دهنده ی قفل شدن ساعت  اپل است که برای باز کردن و وارد کردن رمز عبور باد روی آن ضربه بزنید.

معنای علامت باطری قرمز روی اپل واچ

ظاهر شدن علامت باطری قرمز روی اپل واچ، شاید در نگاه اول برای برخی معنای کم شدن شارژ باطری را بدهد. در صورتی که اینطور نیست. آیکون باطری قرمز نشانگر باطری نیست، بلکه به دلیل قطع ارتباط ساعت با گوشی است. گوشی احتمالا خارج از محدوده بلوتوث است. پس از تماس مجدد با گوشی، این نماد سبز می شود.

این نماد می گوید که اپل واچ شما به تلفن شما متصل نیست. وقتی این نماد وجود دارد، در واقع به شما اطلاع می دهد که گوشی به ساعت شما متصل نیست. اطمینان حاصل کنید که بلوتوث را روی ساعت خود روشن کرده اید و مطمئن شوید که تلفن شما از ساعت شما دور نیست. در این حالت ساعت اپل ارتباط خود را با آیفون جفت شده قطع کرده است. این زمانی اتفاق می‌افتد که ساعت اپل به اندازه کافی به آیفون نزدیک نباشد یا حالت هواپیما در آیفون فعال باشد بعد از بررسی این موارد، اگر وصل نشد، تلفن و ساعت خود را مجدداً راه اندازی کنید و اتصال شما بازگردانده می شود و آن نماد از بین می رود.

آیکون قطره آب، این معنا را دارد که صفحه نمایش به ضربه ها پاسخ نمی دهد، برای باز شدن آن باید Digital Crown را بچرخانید. ماه بنفش رنگ نماد ” مزاحم نشوید” است که در این حالت کلیه ی تماس ها و اعلان های اپل واچ در حالت خاموش قرار دارد. اینها چند نمونه از آیکون های موجود در اپل واچ است. نمادهای دیگری نیز بر روی آن وجود دارند. یکی از این آیکون ها، علامت باطری قرمز روی اپل واچ است.

برقراری اتصال مجدد

برای سبز شدن این نماد، باید اتصال اپل واچ خود را بررسی کنید. اگر اعلان‌، پیام‌ و یا تماس‌ها را در ساعت اپل خود، دریافت نمی کنید، ممکن است Apple Watch و گوشی ایفون شما متصل نباشند. هنگامی که دستگاه‌های شما قطع می‌شوند، نماد قرمز باطری روی صفحه ساعت شما ظاهر می‌شود. همچنین شما می توانیدControl Center را برای اتصال مورد بررسی قرار دهید. هنگامی که اپل واچ شما دوباره متصل می شود، نماد سبز رنگ باطری ظاهر می شود. ابتدا ساعت اپل و آیفون جفت شده خود را به هم نزدیک کنید. در صورتی که همچنان اتصال بین گوشی و ساعت قطع است، این مراحل را انجام دهید.

اپل واچ و گوشی آیفون را نزدیک یکدیگر قرار دهید تا از قرار داشتن آنها در محدوده جفت شدن، مطمئن شوید. سپس اطمینان حاصل کنید که در گوشی، حالت هواپیما خاموش است و Wi-Fi و بلوتوث روشن هستند. برای بررسی، Control Center را باز کنید. در صورت مشاهده حالت هواپیما، آن را خاموش کنید. اگر برطرف نشد دستگاه های خود را لغو جفت کنید، سپس دوباره آنها را جفت کنید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.