گوشی اندروید بهتر است یا اپل

گوشی اندروید بهتر است یا اپل
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

اپل به ندرت تا کنون با ادعای بزرگی درباره باتری خود در نبرد گوشی های هوشمند مبارزه کرده است. در مقایسه ، به نظر می رسد سامسونگ در تبلیغات خود عمر باتری عظیم و سرعت شارژ سریع چشمگیر را به شدت تهاجمی تبلیغ می کند. با این حال همیشه این سوال مطرح است که گوشی اندروید بهتر است یا اپل اگرچه آیفون دارای باتری عظیم نیست ، اما نرم افزار اختصاصی آن به اندازه کافی کارآمد است که حداقل مصرف باتری را تضمین می کند و عمر باتری قابل توجهی را به همراه دارد. گفته می شود ، گوشی های سامسونگ هنوز از نظر ظرفیت کل باتری آیفون ها را شکست می دهند. از نظر سرعت شارژ ، آیفون ها هنوز راه طولانی در پیش دارند.

شارژرهای جدید MagSafe می توانند تا سه ساعت طول بکشد تا iPhone 12 Pro Max از حالت خالی به حالت کامل برسد. در مقابل ، با استفاده از آداپتور 25 واتی سامسونگ می توانید Galaxy S21 Ultra را در عرض یک ساعت پر کنید این امر برای کاربران قدرتمند یا گیمرها مناسب تر است. متأسفانه ، هر دو برند ارائه شارژر برای طرفداران خود در جعبه را متوقف کرده اند.

گوشی اندروید بهتر است یا اپل

9 از 10 بار ، تصمیم خرید بین دو گزینه عالی تلفن هوشمند به این دلیل خلاصه می شود: ترجیح شخصی!  برای اکثر افرادی که آیفون می خرند ، این کار را به دلیل یکپارچه سازی اکوسیستم اپل و تجربه کاربری یکپارچه انجام می دهند. آیفون ها عملکردهای اصلی مانند تماس و ضبط ویدئو را با اطمینان بیشتری انجام می دهند. در مقابل ، اگر کمی ماجراجو هستید و قالبی می خواهید که در بالای آن بتوانید دستگاه خود را شخصی سازی و سفارشی کنید ، گوشی های سامسونگ راهی مناسب هستند. طرفداران سامسونگ با طراحی بهتر ، تجربه دوربین سرگرم کننده تر ، ویژگی های بیشتر و عمر باتری بیشتر ، نمی توانند تحت تأثیر قرار گیرند.

بیشتر بدانید : سلامت باتری ایفون تا چند درصد خوب است

سیستم عامل انتخابی شما هر چه باشد ، احتمالاً متوجه شده اید که بحث iOS در برابر Android در برخی از گوشه های اینترنت بحث بزرگی است. طرفداران اندروید نکات بسیار توهین آمیزی را در مورد کاربران آیفون فرض می کنند و طرفداران آیفون اظهارات بسیار ناخوشایندی در مورد کاربران اندروید ارائه می دهند. هر طرف فکر می کند طرف مقابل انتخاب اشتباهی کرده است. اما استدلالهای کوچک را کنار بگذاریم ، دلایل بسیار خوبی برای در نظر گرفتن هر سیستم عامل تلفن همراه وجود دارد ، به این معنی که علیرغم تصور برخی از طرفداران اندروید ، دلایل محکمی برای خرید آیفون وجود دارد. برخی از مردم آیفون را به این دلیل انتخاب می کنند که دچار افسانه های قدیمی در مورد iOS شده اند یا به این دلیل که فرض های نادرستی در مورد مقایسه سیستم عامل اپل با گوگل دارند.

چرا برخی افراد به جای گوشی های اندروید، آیفون می خرند؟

آنها iOS را بیشتر از اندروید دوست دارند

اگرچه برخی از طرفداران سخت گیر اندروید نمی توانند، تصور کنند برخی از افراد iOS را واقعا دوست دارند. در حقیقت ، برخی از افرادی هستند که هر دو سیستم عامل تلفن همراه را امتحان کرده اند و هنوز iOS را بیشتر از اندروید دوست دارند. شاید رابط کاربری و طراحی اپل است که آنها را به خود جلب می کند. شاید آنها دوست داشته باشند که کار کردن آیفون مستقیماً از جعبه ساده باشد یا اینکه نیازی به وقت گذاشتن برای سفارشی سازی گسترده یک تلفن جدید نداشته باشند. شاید آنها ویژگی هایی مانند Siri را دوست دارند یا طرفداران برخی از برنامه هایی هستند که از قبل روی iPhone نصب شده اند. برخی معتقدند اندروید یک سیستم عامل برتر است و برخی دیگر iOS را بهتر می پسندند.

 آیفون ها از همه برنامه هایی که اکثر مردم می خواهند پشتیبانی می کنند

یکی از دلایلی که مردم گوشی های هوشمند می خرند ، دسترسی به دنیای گسترده برنامه ها است. چه خوب و چه بد ، اکثر برنامه های فوق العاده محبوبی که درباره آنها آنلاین می خوانید یا در اخبار می شنوید ، در App Store iOS موجود است. صد در صد درست نیست که همه برنامه های جذاب منحصر به iOS باشند یا اینکه همه آنها ابتدا به iOS بروند. اما App Store یک کارت طراحی غیر قابل انکار برای iPhone است. بنابراین اگر پلتفرمی را بر اساس پشتیبانی از برنامه هایی که می خواهید بارگیری کنید انتخاب می کنید ، احتمالاً بسیار خوب است که با iPhone کار کنید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.