آیا ایفون گوشی خوبی است

آیا ایفون گوشی خوبی است
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

آیا ایفون گوشی خوبی است ؟یافتن بهترین آیفون در هر زمان از سال مهم است، برای اینکه واقعاً بیشترین ارزش را برای خرید خود داشته باشید، باید مطمئن شوید که گوشی اپل مناسبی را برای نیازهای خود می‌خرید و این چیزی است که ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. شما مطمئناً انتخاب های زیادی دارید، به لطف مجموعه آیفون 13، که توسط آیفون 13 پرو مکس 6.7 اینچی برجسته شده است – به وضوح بهترین گوشی ساخته شده توسط اپل و در حال حاضر بهترین گوشی در کل. اما سایر مدل های آیفون 13 در نوع خود قابل توجه هستند.

آیفون 13 یک گوشی عالی برای استفاده خواهد بود، اما بهترین انتخاب آیفون شما به جدیدترین مدل ها محدود نمی شود. اپل برخی از آیفون‌های قدیمی‌تر خود را با قیمت‌های پایین‌تر نگه داشته است و به این ترتیب ارزش آن‌ها را نسبت به قبل بهتر کرده است.

بیشتر بدانید: سلامت باتری آیفون

بهترین آیفون ها کدامند؟

اکنون که چهار مدل جدید آیفون 13 را بررسی کرده‌ایم، می‌توانیم بگوییم که آیفون 13 پرو مکس بهترین آیفونی است که می‌توانید بخرید یک گوشی تقریباً عالی به لطف دوربین‌های درخشان، نمایشگر تطبیقی ​​و عمر باتری طولانی. چیزی کمی ارزانتر می خواهید؟ آیفون 13 بهترین آیفون برای اکثر مردم است. در حالی که فاقد نمایشگرهای تنظیم دینامیکی مدل‌های آیفون 13 پرو است، دوربین‌های آن به تنهایی به اندازه کافی قدرتمند هستند. باتری بهبود یافته، صفحه نمایش روشن تر و تراشه قدرتمند A15 را وارد کنید، و اپل یک انتخاب عالی دیگر در سری آیفون 13 خود دارد. آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 مینی که جذابیت خاص خود را دارند.

هیچ برتری برای iPhone 13 Pro Max وجود ندارد، بهترین آیفونی که اپل در حال حاضر ارائه می دهد و دستگاهی تقریباً عالی. این گوشی یک صفحه نمایش تطبیقی ​​اضافه می کند که می تواند به طور خودکار نرخ تازه سازی آن را از 10 هرتز به 120 هرتز بسته به وظیفه ای که انجام می دهید، کاهش دهد. این، همراه با باتری بزرگتر و پردازنده کارآمد AT 15 Bionic، به آیفون 13 پرو مکس کمک می کند تا بیش از 12 ساعت در تست باتری دوام بیاورد – زمان فوق العاده ای است!

این ویژگی‌ها همگی چشمگیر هستند، اما نکته واقعاً عالی در مورد iPhone 13 Pro Max ممکن است دوربین‌های آن باشد. تنظیمات مانند قبل است، با سه لنز پشت، اما اپل برای ورود نور بیشتر به سنسورهای بزرگتر روی آورده است، با دوربین زاویه فوق عریض که مخصوصاً در نمایش رنگ و جزئیات از مناطق تاریک عکس ها مهارت دارد. لنز تله فوتو نیز بهتر است، زیرا آیفون 13 پرو مکس اکنون از زوم اپتیکال 3 برابری پشتیبانی می کند.

آیا ایفون گوشی خوبی است

شرکت های امنیت اطلاعات به اتفاق آرا موافق هستند که دستگاه های اپل از دستگاه های اندرویدی امن تر هستند. طبق گزارش فوربس، 97 درصد بدافزارهای گوشی های هوشمند گوشی های اندرویدی را هدف قرار می دهند. گستره محصولات اپل در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. این شرکت شروع به ساخت رایانه کرد و از آن زمان پخش کننده های موسیقی، رایانه و ساعت های هوشمند را به محصولات خود اضافه کرد. امروزه اپل طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را برای اهداف مختلف ارائه می دهد.

دستگاه ها بدون دردسر و بدون زحمت با هم کار می کنند. برای پیوند دادن آنها به یکدیگر، نیازی به دانلود یا نصب برنامه های جداگانه ندارید، زمانی که به دستگاه هایی با همان Apple ID وارد شوید کافی است. عکس ها، ایمیل ها، یادداشت ها و تقویم ها را می توان در همه دستگاه ها به اشتراک گذاشت. همچنین لازم نیست برای برنامه‌ها، فیلم‌ها یا کتاب‌ها دوبار پول پرداخت کنید – آنها را می‌توانید در همه دستگاه‌هایتان پیدا کنید.

اکوسیستم بسته همچنین ایمنی کاربر را تضمین می کند. وقتی دستگاه‌ها، کاربران، تولیدکنندگان و توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها همگی در یک اکوسیستم باشند، محیط عملیاتی امن است. وضعیت برای گوشی های اندرویدی متفاوت است. چندین تولید کننده مختلف گوشی ها و تبلت ها را بر اساس یک سیستم عامل تولید می کنند، بنابراین نمی توان اکوسیستم ایمن و استفاده یکپارچه از دستگاه ها را تضمین کرد.

گوشی های اپل به دلیل سهولت استفاده معروف هستند. قابلیت استفاده آنها از منطق عملیاتی ساده ناشی می شود: همه برنامه ها از صفحه اصلی راه اندازی می شوند. تمام تنظیمات را می توان در یک منو پیدا کرد و حتی اگر آیفون خود را به جدیدترین مدل ارتقا دهید، سیستم عامل همچنان به همان روش کار می کند و استفاده از آن آسان است.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.