نبودن ضربدر هنگام حذف برنامه در ایفون

نبودن ضربدر هنگام حذف برنامه در ایفون
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

کاربران زیادی گزارش می دهند که قادر به حذف برنامه ها از iPad  و آیفون نیستند چرا که شاهد نبودن ضربدر هنگام حذف برنامه در ایفون هستند. قطعا برنامه را فشار داده و نگه می دارید تا با حالت تکان خوردن برنامه ها مواجه شوید و علامت X ظاهر شود. اما وقتی می خواهید X را بزنید ، هیچ اتفاقی نمی افتد صفحه مسدود می شود و حتی برای استفاده مجدد از آن باید این کار را تکرار کنید.

معمولاً حذف برنامه ها در iPhone یا iPad بسیار ساده است. با این حال ، گاهی اوقات ، ممکن است با برخی از مسائل غیر منتظره روبرو شوید و این می تواند بسیار ناامید کننده باشد. برای کمک به شما ، چند راه حل تأیید شده برای آزمایش داریم. بنابراین ، اگر نمی توانید برنامه های iPhone و iPad را در iOS 14 یا iOS 13 حذف کنید، در اینجا نحوه رفع آن وجود دارد.

نبودن ضربدر هنگام حذف برنامه در ایفون

یک مشکل رایج که برای کاربران آیفون یا آیپد اپل پیش می آید عدم توانایی در حذف برنامه ها است. وقتی روی صفحه ضربه می زنید و نگه می دارید ، یک “X” در گوشه بالا سمت چپ برنامه مطابق انتظار ظاهر نمی شود. چرا نمی توانید برنامه ها را در iPhone و iPad حذف کنید؟

گاهی اوقات ممکن است نتوانید برنامه های اصلی مانندPhone, Messages, Settings, Photos, Camera, Safari, App Store, Clock, Find My, Health, Wallet را حذف کنید.

محدودیت ها را برای حذف برنامه ها در iPhone و iPad غیرفعال کنید.

برنامه Settings را باز کنید و روی Screen Time ضربه بزنید.

روی Content & Privacy Restrictions ضربه بزنید. توجه: در اینجا ، اگر زمان روشن شدن صفحه را مشاهده می کنید ، به این معنی است که این ویژگی فعال نیست. مراحل زیر را رد کنید و به راه حل بعدی بروید.

 

حذف برنامه در ایفون

روی iTunes & App Store Purchases ضربه بزنید. در صورت درخواست ، رمز عبور Screen Time را وارد کنید.

روی حذف برنامه ها ضربه بزنید و Allow را انتخاب کنید.

نبودن ضربدر هنگام حذف برنامه در ایفون

اکنون ، به صفحه اصلی آیفون برگردید و سعی کنید برنامه را حذف کنید. الان نباید مشکلی پیش بیاید.

Waiting Apps را حذف کنید

برنامه های انتظار برنامه هایی هستند که به طور کامل بارگیری نشده اند (یا به روز نشده اند) و با متن ‘Waiting‘ ‘در زیر نماد برنامه خاکستری گیر کرده اند.

برای رفع این مشکل (یعنی اجازه دهید برنامه بارگیری شود) ، مطمئن شوید که iPhone فضای خالی کافی دارد و به یک Wi-Fi یا داده تلفن همراه قوی متصل است. پس از نصب کامل ، می توانید برنامه را حذف کنید.

در صورت تمایل به پایان دادن به نصب این برنامه در حال تعلیق و حذف برنامه ، مدت طولانی بر روی نماد برنامه فشار دهید و لغو بارگیری را از پنجره انتخاب کنید.

 

نبودن ضربدر برای حذف برنامه

اگر این گزینه را نمی بینید ، نماد برنامه را فشار دهید تا زمانی که در حالت jiggle باشید. اکنون ، در iOS 14 ، روی نماد منهای برنامه در حال انتظار (اگر آن را مشاهده کردید) ضربه بزنید و سپس Delete App → Delete را بزنید. در iOS 13 ، روی نماد cross ضربه بزنید و در آخر Delete را بزنید.

ممکن است نمایه ای در دستگاه شما باشد که محدودیت های خاصی را در دستگاه شما ایجاد کند. این می تواند نمایه ای باشد که توسط کارفرما یا مدرسه شما ارائه شده است. معمولاً می توانید نمایه ها را در بخش Settings > General > Profiles حذف کنید.

علت نبودن ضربدر هنگام حذف برنامه در ایفون

علت نبودن ضربدر هنگام حذف برنامه در ایفون

این یک راه حل تقریباً مطمئن برای حل موفقیت آمیز این مسئله است. وقتی نمی توانید برنامه ها را حذف کنید ، iPhone را دوباره راه اندازی کنید.

برای خاموش کردن دستگاه می توانید از دکمه ها استفاده کنید یا settings app → General → Shut Down

حذف برنامه در ایفون

بعد از یک دقیقه ، آیفون را روشن کنید و سعی کنید برنامه را حذف کنید. برای انجام این عمل مشکلی نخواهید داشت.

وقتی نمی توانید برنامه ها را در iPhone یا iPad حذف کنید ، این همان کاری است که باید انجام دهید. سرانجام ، اگر مراحل بالا کمکی نکرد ، همه تنظیمات را از Settings app → General → Reset → Reset All Settings ریست کنید. پس از اتمام مراحل ، سعی کنید برنامه را حذف نصب کنید.

دلیل دیگری که باعث نبودن ضربدر هنگام حذف برنامه در ایفون می شود این است که برنامه ای در iOS تعبیه شده که قابل حذف کردن نیستند مانند Notes ، Newsstand و Calendar برنامه های دیگر ممکن است از Settings > General > Storage and iCloud usage از بخش ” Storage” Manage > Select App > Delete App حذف کنید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.