طرفداران اپل بیشتر است یا سامسونگ

طرفداران اپل بیشتر است یا سامسونگ
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

می خواهید بدانید طرفداران اپل بیشتر است یا سامسونگ ؟ تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که اپل اکنون پیشتاز جهانی در عرضه گوشی‌های هوشمند است و برای اولین بار در پنج سال گذشته از سامسونگ عبور کرده است. مسلماً این 12 ماه عجیب بوده است، و مطمئن نیستیم که آیا بیماری همه گیر کارهای عجیبی در مورد چرخه های ارتقا و تصمیمات خرید انجام داده است یا خیر. در سه ماهه چهارم 2019، اپل 69.5 میلیون دستگاه در مقابل 70.4 میلیون دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ فروخته است. اما اپل در سه ماهه چهارم 2020 به سرعت در هر سال 79.9 میلیون در مقابل سامسونگ 62.1 میلیون به دست آورد. اکنون، این یک سود بزرگ برای اپل و یک افت شدید برای سامسونگ است، اما درک کنید که در سطح جهانی، اگر تمام تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند دیگر را در ترکیب قرار دهیم، فروش گوشی‌های هوشمند در کل 12.5 درصد کاهش یافته است.

یکی از بزرگترین افسانه ها در مورد iOS این است که سیستم عامل از بدافزار مصون است. حقیقتاً، برنامه‌های iOS همچنان می‌توانند به بدافزار آلوده شوند و استفاده از شبکه‌های Wi-Fi رایگان به همان اندازه که در اندروید خطر دارد، در iOS نیز خطرناک است. به لطف ادعاهای نادرست در مورد امنیت iOS و سرفصل های بیش از حد در مورد تکه تکه شدن اندروید یا وضعیت به روز رسانی آن، کاربران محتاط گاهی اوقات آیفون را انتخاب می کنند زیرا فکر می کنند ایمن تر از تلفن اندرویدی است.

طرفداران اپل بیشتر است یا سامسونگ

اگر در حال خرید یک گوشی هوشمند جدید هستید و از قبل محصولات اپل مانند مک یا آی پد را در خانه دارید، منطقی است که حداقل با آیفون همراه باشید. اگر از آیفون و مک استفاده می‌کنید، می‌توانید از ویژگی‌هایی استفاده کنید که اپل در سیستم‌عامل‌ها ایجاد کرده است تا فعالیت و اطلاعات شما از یک دستگاه اپل به دستگاه دیگر منتقل شود. بسیاری از افراد از iOS به اندروید و برعکس، اندروید به iOS تغییر می کنند. اما اکثر مردم با وضعیت موجود بسیار راحت هستند.

بیشتر بدانید: سلامت باتری آیفون

جابجایی بین iOS و Android دشوار نیست. اما انجام این حرکت فقط مستلزم بهم ریختن اطلاعات و فایل‌های شما و معمولاً برخی عیب‌یابی در فرآیند انتقال داده است. این احتمالاً برای یک کاربر معمولی تلفن هوشمند که حتی ممکن است علاقه ای به صرف زمان برای تنظیم تنظیمات تلفن جدید در سیستم عاملی که قبلاً نحوه استفاده از آن را می داند، چندان جذاب به نظر نرسد. بیشتر علاقه مندان به فناوری می توانند در مورد هیجان انگیزترین گوشی های سال صحبت کنند و هنگامی که وارد یک فروشگاه لوازم الکترونیکی می شوند، می توانند موارد دلخواه خود را از میان مجموعه گزینه ها انتخاب کنند. اما برای هر کسی که اخبار مربوط به فناوری را دنبال نمی‌کند، اکثر گوشی‌های هوشمند شبیه به هم هستند.

بنابراین بدون شک، برخی از مردم آیفون‌ را انتخاب می‌کنند زیرا آنها تنها دستگاه‌های آشنا در میان طیف گسترده‌ای از انتخاب‌های دیگر هستند.

چرا بیشتر مردم آیفون را انتخاب می کنند ؟

یکی از معایب استفاده از تلفن های اندرویدی، حتی اگر عاشق پلتفرم گوگل و برنامه ها و سرویس های آن هستید، این است که اپراتوری که گوشی خود را از طریق آن خریداری می کنید، احتمالاً انواع برنامه های مخصوص به خود را اضافه می کند. این مشکل در آیفون نیست و می‌توانید هر برنامه ناخواسته اپل را هنگام راه‌اندازی تلفن جدید خود حذف کنید. در گوشی‌های اندرویدی، بسیاری از برنامه‌هایی که توسط اپراتور نصب شده‌اند هرگز نمی‌توانند حذف شوند.

برای افرادی که دوست دارند یک گوشی هوشمند بخرند، ممکن است آیفون انتخاب جذاب تری نسبت به گوشی اندرویدی باشد. چرا؟ اپل به دلیل پشتیبانی از مدل های قدیمی تا سال ها پس از عرضه آنها شهرت دارد. مطمئناً، نسخه جدید iOS ممکن است در یک آیفون سه ساله به اندازه یک مدل جدیدتر عالی نباشد. اما حداقل آن مدل قدیمی می تواند به روز رسانی را دریافت کند. به لطف برنامه‌های آهسته به‌روزرسانی تولیدکنندگان اندروید، برخی از مصرف‌کنندگان مطمئن نیستند که آیا گوشی جدید تا زمانی که بخواهند به استفاده از آن ادامه دهند، پشتیبانی می‌شود یا خیر، که باعث می‌شود آیفون انتخابی امن‌تر به نظر برسد.

درست است که اگر یک آیفون را با گوشی‌های اندرویدی پیشرفته‌ای که در همان سال عرضه می‌شوند مقایسه کنید، گوشی‌های اندرویدی اغلب در زمینه‌های کلیدی دارای مشخصات بهتری هستند. اگر از برنامه‌های سخت‌گیرانه استفاده می‌کنید یا از علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل هستید، نحوه اندازه‌گیری این مشخصات (و نحوه عملکرد اجزای مورد بحث) می‌تواند مهم باشد.

مقالات مرتبط
1 نظر
لالا

عالی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.