چرا ایرپاد قطع و وصل میشود

چرا ایرپاد قطع و وصل میشود
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

آیا شما هم تا کنون با سوال چرا ایرپاد قطع و وصل میشود مواجه شده اید؟ مشکلات مربوط به قطعی و وصلی ایرپاد یک سری از مهم ترین و رایج ترین مشکلاتی هستند که شما باید به آنها توجه داشته باشید. مطمئنا خرابی های مربوط به ایرپاد مباحثی هستند که شما باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشید. خرابی هایی که در این دسته بندی قرار می گیرند، در دو قسمت اصلی یعنی خرابی های سخت و نرم تقسیم می شوند. شما باید بتوانید به خوبی هر کدام از آنها را بررسی کنید. امروز ما قصد داریم تا در مورد خرابی ایرپاد و نحوه اتصال صحیح آن به آیفون با شما صحبت کنیم. همچنین ما پاسخی را برای سوال چرا ایرپاد قطع و وصل میشود آماده کرده ایم. پس با ما و تیم فنی ما تا انتها همراه باشید.

پیشنهاد خرید محصول : کیس اورجینال ایرپاد پرو هارد stoptime

بررسی باتری ایرپاد

اولین پاسخی که برای سوال چرا ایرپاد قطع و وصل میشود در جلوی پای شما قرار گرفته است، مربوط به باتری است. خیلی از افراد فراموش می کنند که چه مقدار از ایرپاد خود استفاده کرده اند. هنگامی که میزان باتری ایرپاد شما کم و زیاد شود، می تواند در معرض قطع و وصلی های مکرر قرار گیرد. پس، اگر شما هم با مشکلاتی همچون قطع و وصلی ایرپاد مواجه شده اید، بهتر است که باتری و سطح شارژ را بررسی کنید. اگر شما از یک آیفون برای بررسی استفاده می کنید، فقط کافی است که برنامه Battery را باز کنید و وضعیت باتری ایرپاد را بررسی نمایید.

در گوشی های اندرویدی هم راه های مختلفی برای بررسی باتری ایرپاد قرار گرفته است. هر کدام از این راه ها و روش ها نیز به نحوی خاص نتایج را به شما نمایش می دهند. برای بررسی باتری ایرپاد در اپل، به صفحه ابزارک ها بروید و بر روی نماد + در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ ضربه بزنید. سپس در سمت پایین باید به دنبال باتری ها بگردید و گزینه Add Widget را انتخاب کنید. هم اکنون شما می توانید عمر باتری ایرپاد های خود را کنترل کنید و در صورت نیاز، آنها را عوض کنید.

بررسی تنظیمات بلوتوث

دومین پاسخی که می توان به سوال چرا ایرپاد قطع و وصل میشود داد مربوط به تنظیمات بلوتوث گوشی و ایرپاد است. هنگامی که شما مطمئن شدید ایرپاد های شما سالم هستند و شارژ کافی دارند، نوبت اتصال است. شما باید بتوانید به خوبی اتصال دستگاه های خود را بررسی کنید. ایرپاد با استفاده از بلوتوث به همه دستگاه ها متصل می شود. برای بررسی دلایل مربوط به بلوتوث، بهتر است که در ابتدا یک بار بلوتوث ایرپاد و گوشی را خاموش و روشن کنید. قبل از انجام این کار، ایرپاد را از هر دستگاهی که به آن متصل شده است، جدا کنید.

وقتی که بلوتوث دستگاه دوباره روشن شد، ببینید ایرپاد به صورت اتوماتیک به گوشی متصل می شود یا مشکل همچنان پابرجا است. معمولا با خاموش و روشن کردن بلوتوث، مشکل شما حل شده و ایرپاد به خوبی متصل می شود. ولی، اگر باز هم مشکل پابرجا بود، بهتر است که به دنبال تعمیر های سخت افزاری باشید. چرا که خرابی قطعه بلوتوث می تواند آسیب های خاصی را برای شما به همراه داشته باشد.

پاسخ های پیشرفته چرا ایرپاد قطع و وصل میشود

اگر هیچکدام از مراحل بالا به سوال چرا ایرپاد قطع و وصل میشود پاسخ ندادند، شما باید به دنبال استفاده از روش های عیب یابی پیشرفته و سنگین باشید. چرا که به احتمال زیاد آسیب وارد شده به ایرپاد شما جدی است. بهتر است که دستگاه خود را از نظر سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری بررسی کنید. خیلی کم پیش می آید که ایرپاد ها از نظر سخت افزاری با مشکل مواجه شوند ولی، خرابی سخت افزاری آنها یک مسئله غیر ممکن نبوده و تحت شرایط خاص می تواند رخ دهد.

در ضمن، شما می توانید سیستم عامل ایرپاد خود را به روز کنید و مطمئن شوید که مشکل حل شده است. گاهی اوقات در سیستم ایرپاد باگ های نرم افزاری ایجاد می شود. شرکت اپل با استفاده از آپدیت ها و به روز رسانی های مختلف، این مشکلات نرم افزاری را از بین برده و اتوماتیک ایرپاد را درست می کند. پس، بهتر است که برای آپدیت های مختلف دستگاه خود را بررسی نمایید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.