چگونه Find My iPhone را خاموش کنیم؟

چگونه Find My iPhone را خاموش کنیم؟
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

ویژگی Find My iPhone همیشه برای همه نیست. Find My iPhone راهی است که اپل به شما کمک می کند تا تلفن گم شده خود را پیدا کنید، حتی اگر دستگاه آفلاین باشد. با دسترسی به ویژگی Find My در تنظیمات، با استفاده از برنامه Find My یا استفاده از Find My در iCloud.com، می‌توانید دستگاه‌های گمشده خود را پیدا کنید و مکان‌ها را به راحتی با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید. در این مطلب شهر اپل درباره این ویژگی و اینکه چگونه Find My iPhone را خاموش کنیم؟ اطلاعاتی را در اختیار شما مخاطبین همیشگی قرار خواهد داد.

استفاده از این ویژگی پیشرفته تکنولوژیکی مزایای واضحی دارد، اما اگر نگران حریم خصوصی و اشتراک گذاری موقعیت مکانی هستید یا می خواهید به هر دلیلی این ویژگی را غیرفعال کنید، می توانید به راحتی آن را خاموش کنید. همانطور که اپل اشاره می کند، فقط به خاطر داشته باشید که وقتی Find My iPhone غیرفعال است، دیگر نمی توانید از آن برای مکان یابی، قفل یا پاک کردن دستگاه خود استفاده کنید.

Find My iPhone چیست و چه کاربردی دارد ؟

ویژگی Find My iPhone یک راه عالی برای جلوگیری از گم شدن یا دزدیده شدن آیفون شما است زیرا به شما امکان می دهد آیفون خود را پیدا کرده و قفل کنید، حتی اگر آن را همراه خود نداشته باشید. به عنوان مثال، زمانی که Find My iPhone فعال است، می توانید مکان دستگاه خود را روی نقشه ببینید. حتی می‌توانید از آن برای به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود با دیگران یا پخش صدایی در آیفون گمشده خود استفاده کنید و مکان یابی را آسان‌تر کنید.

برای استفاده از Find My iPhone، تنها کاری که باید انجام دهید این است که این سرویس را فعال کنید و از رایانه یا دستگاه دیگری برای پیدا کردن، تنظیم مجدد یا قفل کردن آیفون گم شده خود استفاده کنید. اگر آیفون خود را می فروشید یا آن را هدیه می دهید، ابتدا Find My iPhone را خاموش کنید. اگر ویژگی Find My iPhone مالک قبلی هنگام دریافت آیفون دست دوم خود همچنان فعال باشد، برای کاربر بعدی می تواند بسیار ناخوشایند باشد.

در مرحله بعد، چند روش برای غیرفعال کردن ویژگی Find My iPhone را بررسی خواهیم کرد. فقط به خاطر داشته باشید که دیگر نمی توانید از این ویژگی برای ردیابی و قفل کردن دستگاه دزدیده شده یا گم شده خود استفاده کنید.

چگونه Find My iPhone را خاموش کنیم؟

اگر تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید به طور موقت یا برای همیشه Find My iPhone را غیرفعال کنید، در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است. اولین روش برای خاموش کردن Find my iPhone بسیار ساده و آسان است.

  1. تنظیمات آیفون خود را باز کنید و روی نام یا نمایه کاربری خود ضربه بزنید.
  2. به “Find My” بروید و “Find My iPhone” را انتخاب کنید.
  3. اگر Find My iPhone فعال شده باشد، دکمه سبز رنگ بالای صفحه باید سبز باشد. دکمه «Find My iPhone» را خاموش کنید.
  4. Apple ID و رمز عبور خود را وارد کنید.
  5. تأیید کنید که می خواهید ویژگی Find My iPhone را غیرفعال کنید.

نحوه خاموش کردن Find My iPhone با iCloud

حتی اگر به دستگاه خود دسترسی ندارید، می توانید ویژگی Find My iPhone را غیرفعال کنید، به عنوان مثال اگر گوشی خود را فروخته اید باید بعد از آن این ویژگی را خاموش کنید. ما به شما خواهیم گفت که چگونه از مرورگر وب خود برای خاموش کردن Find My iPhone استفاده کنید، اما می توانید این کار را با برنامه Find My در دستگاه Apple نیز انجام دهید. برای خاموش کردن ویژگی با استفاده از iCloud این مراحل را دنبال کنید.

  1. ابتدا با مرورگر وب خود به com بروید و وارد شوید.
  2. به Find My iPhone بروید و “All Devices” را انتخاب کنید تا لیستی را با تمام دستگاه های Apple خود از جمله iPhone مشاهده کنید.
  3. اگر آیفون شما روشن است:
  • آیفونی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید و “Erase iPhone” را فشار دهید.
  • به یاد داشته باشید که با این کار همه چیز در آیفون شما پاک می شود، بنابراین مطمئن شوید که می خواهید تأیید کنید. توصیه می کنیم هنگام تنظیم مجدد گوشی، مطمئن شوید که از آیفون خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • تأیید کنید که می خواهید دستگاه انتخاب شده را پاک کنید. ممکن است لازم باشد اپل آیدی و رمز عبور خود را وارد کنید.
  • هنگامی که آیفون شما پاک شد، “Remove from Account” را فشار دهید.
  1. اگر آیفون شما خاموش است:
  • آیفونی را که می‌خواهید حذف کنید انتخاب کنید و «Remove from Account» را فشار دهید.

توصیه می کنیم در صورتی که آیفون یا دستگاه دیگری از اپل گم شد، از ویژگی Find My استفاده کنید. با این حال، در صورت نیاز به غیرفعال کردن ویژگی، می توانید از یکی از این دو روش برای این کار استفاده کنید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.