مقرون به صرفه ترین گوشی آیفون

مقرون به صرفه ترین گوشی آیفون
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

آیفون اپل زمانی که در سال 2007 عرضه شد، یک مکاشفه بود. در آن زمان، کلمه «تلفن هوشمند» به معنای رابط خفه کننده، قلم بی نظم و صفحه نمایش کوچک بود. 14 سال به جلو و با وجود اینکه چیزهای زیادی از نظر فناوری مصرف کننده تغییر کرده است، در بسیاری از محافل، آیفون هنوز هم بهترین گوشی روی کره زمین است. به خصوص اکنون که خانواده آیفون 13 فرود آمده است. اما مقرون به صرفه ترین گوشی آیفون کدام است با توجه به اینکه طیف وسیعی از آیفون های اپل اندازه و قیمت های مختلف صفحه نمایش را پوشش می دهد، اما بهترین آیفون برای شما کدام است؟

آیا می خواهید یک گوشی مبتدی برای انجام وظایف اصلی برقراری تماس، مرور وب و گرفتن عکس های گاه به گاه انجام دهد؟ یا آیا چیزی قدرتمندتر در یک بسته پریمیوم با فناوری پرچمدار و صفحه نمایش عظیم می خواهید؟ در هر صورت، اپل یک آیفون برای شما دارد و همه آنها سیستم عامل iOS خود را اجرا می کنند.

اندازه صفحه نمایش نیز مهم است. اندازه کوچکتر حالت جیبی دارد، اما صفحه نمایش بزرگتر برای فیلم ها، بازی ها و برنامه های تلویزیونی مناسب تر است. بنابراین قبل از خرید به نحوه استفاده از آن فکر کنید. آیفون‌های اپل بسته به مدل از نمایشگرهای LCD یا OLED استفاده می‌کنند – محدوده آیفون 12 همه مدل‌های OLED را شامل می‌شود، در حالی که مدل‌های ارزان‌تر مدل‌های قدیمی‌تر از LCD استفاده می‌کنند.

مقرون به صرفه ترین گوشی آیفون

آیفون‌های گران‌تر دارای دوربین‌های باورنکردنی هستند، اما ارزش بررسی مدل‌های ارزان‌تر را نیز دارد. اگر تنها چیزی که به آن نیاز دارید اشاره کردن و عکسبرداری است، بدون اینکه در تمام حالت‌های مختلف عکسبرداری در دسترس باشید، به احتمال زیاد آنها کافی هستند. طبق تجربه ما، آیفون‌ها معمولاً برخی از بهترین تلفن‌های هوشمند هستند، در حالی که کیفیت صفحه‌نمایش آن‌ها همیشه با بهترین قیمت‌ها بالاست. تنها کیت اضافی که ممکن است بخواهید آن را در نظر بگیرید یک جفت هدفون است – لایتنینگ یا بی سیم، بسته به ترجیح شخصی شما.

بیشتر بدانید: هات اسپات آیفون 12 کجاست

تراشه A15 Bionic ویژگی‌های جدید iOS را فعال می‌کند و گوشی را بسیار سریع‌تر راه‌اندازی می‌کند. روشنایی صفحه نمایش 28 درصد از 12 بیشتر است، اگرچه نرخ تازه سازی آن 60 هرتز است (120 هرتز برای نسخه های Pro در نظر گرفته شده است) و دوربین کاملاً تغییر کرده است – یک آرایش مورب جدید، سنسور جدید که اجازه می دهد تا 47 درصد نور بیشتر وارد شود و همان فناوری لرزشگیر اپتیکال تصویر آیفون 12 پرو مکس وجود دارد. همه اینها باعث می شود که عکس های با کیفیت بهتری داشته باشید. باتری نیز 2.5 ساعت بیشتر دوام می آورد.

بهترین آیفون برای شما کدام است؟

ایفون 12 پرومکس عضو برتر در خانواده آیفون 12 است دارای بزرگترین و بهترین صفحه نمایش (در واقع بزرگترین صفحه نمایشی که تا به حال در آیفون دیده شده است)، بهترین دوربین و طولانی ترین باتری را دارد. صفحه نمایش OLED آن به طور قابل توجهی روشن تر از آیفون 12 استاندارد است. پرو و ​​پرو مکس دارای لنزهای تله فوتو هستند (که آیفون 12 استاندارد ندارد)، و مکس دارای دیافراگم بزرگ تری نسبت به پرو استاندارد است که به آن اجازه می دهد نور بیشتری را جذب کند. عکس‌های فوق‌العاده‌ای می‌گیرد، اما برای اینکه بیشترین بهره را از آن ببرید، باید علاقه‌مند به دوربین باشید.

فیلم‌ها در صفحه بزرگ پرو مکس، با سیاهی عمیق، لبه‌های فوق‌العاده واضح و جزییات بسیار جذاب، سینمایی به نظر می‌رسند و برای گوش دادن با صدای بلند، آیفون 12 پرو مکس به سادگی یکی از بهترین گوشی هایی است که تا به حال وجود داشته است. البته یک اسپیکر بلوتوث ارزان اما خوب همچنان بر آن غلبه خواهد کرد، اما باز بودن میدان صوتی به ویژه هنگام تماشای یک فیلم چشمگیر است و جلوه ها به طرز شگفت انگیزی در سمت چپ و راست صفحه نمایش گسترش می یابد.

اگر یک عکاس یا فیلمبردار مشتاق هستید iPhone 12 Pro Max ارزش استفاده را دارد. اما اگر بودجه کمی سخت‌گیرانه‌تری دارید، آیفون ۱۲ استاندارد برای همه افراد به جز سخت‌گیرترین کاربران کافی است. چیزهای جدیدی در مورد آیفون 12 وجود دارد: طراحی جدید، صفحه نمایش جدید، پردازنده جدید و برای اولین بار، 5G. صفحه نمایش OLED یک گام بزرگ در پنل LCD آیفون 11 است و دوام بیشتری دارد. تراشه A14 Bionic همه چیز را به طرز شگفت انگیزی در حرکت نگه می دارد و در نور کم عکس های بهتری می گیرد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.