علامت شارژ میاد ولی شارژ نمیشه ایفون

علامت شارژ میاد ولی شارژ نمیشه ایفون
زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه

آیفون خود را به برق وصل کرده و کارهای دیگرتان را انجام می دهید. یک ساعت بعد شما برای خروج از خانه برمی گردید و با کمال تعجب ، باتری به همان اندازه که آن را به برق وصل کرده اید می باشد. آیفون شما می گوید در حال شارژ شدن است ، اما واضح است که شارژ نشده است. در این مقاله می خواهیم به این موضوع که چرا علامت شارژ میاد ولی شارژ نمیشه ایفون بپردازیم همین طور توضیح خواهیم داد که وقتی iPhone شارژ نمی شود ، چه کار کنید ؟

بیشتر بدانید: هات اسپات آیفون 12 کجاست

علامت شارژ میاد ولی شارژ نمیشه ایفون

باتری باید مشکلی داشته باشد، درست است؟ نرم افزار آیفون شما همه چیز را کنترل می کند. در صورت عدم افزایش هزینه ، به احتمال زیاد مشکلی در نرم افزار وجود دارد ، نه سخت افزار. مراحل زیر به شما کمک می کند تا دلیل واقعی عدم شارژ شدن آیفون خود را تشخیص دهید و برطرف کنید ، حتی اگر می گوید که شارژ شده است.

آیفون خود را ریست کنید

تنظیم مجدد سخت افزار iPhone را مجبور می کند سریع راه اندازی مجدد شود که گاهی اوقات می تواند خرابی نرم افزار را برطرف کند. این احتمال وجود دارد که آیفون شما خراب شود ، صفحه نمایش را سیاه کرده و ظاهری را نشان دهد که آیفون شما شارژ نمی شود. بسته به iPhone ای که دارید ، راه های مختلفی برای انجام بازنشانی سخت وجود دارد:

آیفون 8 و مدلهای جدیدتر

Volume Up را فشار دهید و رها کنید ، سپس Volume Down را فشار دهید و رها کنید ، سپس دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید تا صفحه خاموش شود و سپس دوباره روشن شود. وقتی لوگوی اپل ظاهر شد ، می توانید دکمه کناری را رها کنید.

آیفون 7 و 7 پلاس

دکمه Sleep/Wake و دکمه کاهش صدا را همزمان فشار داده و نگه دارید. هر دو دکمه را نگه دارید تا صفحه سیاه شود و لوگوی Apple ظاهر شود.

آیفون 6 و قبل از آن

دکمه های Sleep/Wake و Home را همزمان فشار داده و نگه دارید تا لوگوی Apple بر روی صفحه نمایش داده شود.

برای شارژ ایفون ، پورت شارژ را تمیز کنید

اگر تنظیم مجدد کار نمی کند ، سعی کنید پورت شارژ ایفون را تمیز کنید. ما توصیه می کنیم برای این کار از یک برس ضد استاتیک استفاده کنید ، اما اگر آن را ندارید (اکثر مردم ندارند) ، می توانید به جای آن از مسواک تمیز و استفاده نشده استفاده کنید. فقط کافی است مسواک را به جلو و عقب بکشید تا هرگونه بقایای احتمالی که در درگاه شارژ پنهان شده اند ، شل شده و برداشته شوند.

اگر آیفون شما هنوز از شارژ کردن خودداری می کند ، حتی اگر نشان می دهد که شارژ است ، سعی کنید از کابل Lightning دیگری استفاده کنید. ممکن است مشکل در کابل Lightning شما وجود داشته باشد ، نه iPhone شما. در حین کار ، شارژ دیگری را نیز امتحان کنید. iPhone خود را در حالت DFU قرار دهید، بازیابی DFU (Device Firmware Update) عمیق ترین بازیابی است که می توانید در iPhone خود انجام دهید. قبل از قرار دادن iPhone خود در حالت DFU ، باید از آن پشتیبان تهیه کنید تا از دست دادن تمام اطلاعات خود ، مانند مخاطبین و عکس های خود جلوگیری کنید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.