فعال سازی ecg اپل واچ در ایران

فعال سازی ecg اپل واچ در ایران
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

با اپل واچ سری 4 و بالاتر می توانید الکتروکاردیوگرام بگیرید ، که ضربان قلب شما را بررسی می کند و در صورت مشاهده هرگونه بی نظمی در آن ریتم ، مانند فیبریلاسیون دهلیزی ، به شما هشدار می دهد. این چیزی نیست که شما لزوماً بخواهید یا به طور منظم انجام دهید مگر اینکه بیماری قلبی داشته باشید یا نوعی علائم را تجربه کنید. حتما از خود سوال می کنید نحوه فعال سازی ecg اپل واچ در ایران به چه صورت است ؟ قبل از استفاده از برنامه ECG ، ابتدا باید آن را در iPhone خود تنظیم کنید. برنامه Health را باز کنید ، روی نماد Health Data و سپس قلب ضربه بزنید. صفحه قلب را به سمت پایین بکشید و روی ورودی دستگاه نوار قلب ضربه بزنید. روی Set up ECG ضربه بزنید و مراحل راه اندازی را طی کنید.

برای انجام نوار قلب با اپل واچ ، برنامه ECG را باز کنید. مطمئن شوید ساعت مچی شما روی مچ دستی است که قبلاً در تنظیمات قرار داده اید و سپس روی تأیید ضربه بزنید. انگشت خود را روی تاج دیجیتال نگه دارید. با گرفتن نوار قلب ، برنامه شمارش معکوس می کند. پس از 30 ثانیه ، نتایج ظاهر می شوند تا ریتم سینوس و ضربان قلب شما نمایش داده شود. اگر همه چیز خوب است ، روی تمام ضربه بزنید. در غیر این صورت ، می توانید هرگونه علائمی را که تجربه می کنید اضافه کنید ، یا اگر مشکوک هستید که اتفاق جدی در حال رخ دادن است ، با پزشک یا خدمات اورژانس خود تماس بگیرید.

فعال سازی ecg اپل واچ در ایران

یک خبر بد اینکه با تغییر ساعت اپل یا منطقه iPhone ، برنامه ECG در خارج از ایالات متحده فعال نمی شود بنابراین امکان فعال سازی ecg اپل واچ در ایران وجود ندارد و این برنامه نمی تواند به کاربران ایرانی سرویس دهد! اپل watchOS 5.1.2 را منتشر کرد که برنامه ECG را بر روی مدل های Apple Watch Series 4 فعال کند. با این حال ، همانطور که اپل روشن کرد ، برنامه ECG در حال حاضر فقط در ایالات متحده و مناطق آن در دسترس است. بسیاری از ویژگی های نرم افزاری در دستگاه های اپل در ابتدا به ایالات متحده محدود می شود ، اما کاربران بین المللی اغلب برای دسترسی ، به سادگی می توانند منطقه iPhone یا Apple Watch خود را به ایالات متحده تغییر دهند.

این امر در مورد ECG در Apple Watch Series 4 صادق نیست ، زیرا فقط در مدلهای خریداری شده در ایالات متحده کار می کند. کسانی که در کانادا ، انگلستان یا جاهای دیگر زندگی می کنند هم نمی توانند از ترفند تغییر منطقه برای فعال کردن برنامه ECG استفاده کنند. توجه داشته باشید که برنامه ECG به Apple Watch Series 4 با watchOS 5.1.2 ، همراه با iPhone 5s یا جدیدتر با iOS 12.1.1 نیاز دارد.

هر دو برنامه ECG و اعلان های نامنظم ضربان قلب از ویژگی های تنظیم شده در Apple Watch هستند. هر دو ویژگی برای کاربران 22 سال به بالا در ایالات متحده توسط FDA طبقه بندی شده است. اپل می گوید افرادی که قبلاً فیبریلاسیون دهلیزی تشخیص داده اند نباید از این برنامه استفاده کنند. هنوز مشخص نیست که برنامه ECG چه زمانی به کشورهای دیگر گسترش می یابد ، اما مدل های اپل واچ سری 4 که به صورت بین المللی فروخته می شوند دارای سنسور الکتریکی قلب هستند.

مزیت برنامه ECG Apple Watch چیست ؟

سال گذشته با اعتراضات فراوان ، اپل دو نسخه جدید به اپل واچ اعلام کرد. یک برنامه ECG منحصر به فرد برای سری 4 وجود دارد که می تواند نشان دهد آیا ضربان قلب شما علائم فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) را نشان می دهد – شایع ترین نوع ضربان نامنظم قلب و یک عامل خطر اصلی برای سکته مغزی و اطلاع رسانی نامنظم ریتم قلب (برای تمام ساعتهای اپل) که به شما ریتم نامنظم قلب را نشان می دهد که نشان دهنده AFib است.

بیماری های قلبی و سکته مغزی ، علیرغم اینکه قابل پیشگیری هستند ، علت اصلی مرگ و میر زنان و مردان در ایالات متحده است ، بنابراین منطقی است که مردم مشتاق به استفاده از هر نوع فناوری پیشگیرانه مرتبط با قلب باشند. داستانهای مربوط به ویژگی ECG اپل واچ که باعث نجات جان افراد می شود را حتما شنیده اید اما این ویژگی های AFib واقعاً چقدر مفید هستند؟ و آیا آنها برای شما مناسب هستند ؟ اگر قصد خرید اپل واچ سری 4 یا 5 را دارید فقط برای برنامه نوار قلب ، در اینجا چند نکته وجود دارد که بهتر است بدانید.

آیا به اپل واچ سری 4 یا 5 نیاز دارید ؟

AFib یک مشکل جدی است ، اما احتمالاً در بین افرادی که از Apple Watch استفاده می کنند نیست، تحقیقات نشان می دهد که بزرگسالان 18 تا 34 ساله بیش از هر سن دیگری ساعت های هوشمند خریداری می کنند و EMarketer پیش بینی کرد که در سال 2019 مصرف کنندگان 25 تا 34 ساله بزرگترین گروه خرید اپل واچ خواهند بود. اما جالب است بدانید AFib ، 2.7 میلیون تا 6.1 میلیون آمریکایی را تحت تاثیر قرار می دهد ، اما اکثریت این افراد بالای 65 سال سن دارند. در حقیقت ، فقط تقریبا 2 درصد از افراد زیر 65 سال دارای AFib هستند. همه اینها به این معناست که اگر جوان ، سالم هستید و از قبل هیچ مشکلی ندارید ، ممکن است به برنامه ECG یا سایر ویژگی های ضربان قلب اپل واچ نیازی نداشته باشید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.