طرز استفاده از اپل واچ سری ۶

طرز استفاده از اپل واچ سری ۶
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

اگرچه به اندازه iPhone یا iPad قدرتمند نیست ، اما Apple Watch یک ابزار همه کاره است که در بسته کوچکی بسته بندی شده است. بسته به مدل یا نوع Apple Watch شما و مکان و نحوه استفاده از آن ، فعالیتهای متنوعی وجود دارد ، از گوش دادن به موسیقی و پیگیری تمرینات گرفته تا نظارت بر ضربان قلب و مشاهده عکس های خود! مانند iPhone و iPad ، Apple Watch شامل مجموعه ای از تنظیمات و گزینه هایی است که می توانید برای تنظیم و کارکردن به نحوی که می خواهید تغییر دهید. در این مطلب طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ را با شما به اشتراک می گذاریم.

در زیر چند نکته برای دارندگان Apple Watch وجود دارد ، خواه شما سری 6 را سفارش داده باشید یا سالها صاحب یک ساعت هوشمند اپل شده باشید. برخی از اینها احتمالاً وظایفی هستند که قبلاً امتحان کرده اید. اما ممکن است با مطالعه این مطلب با خود بگویید من نمی دانستم ساعتم می تواند این کار را انجام دهد؟!

طرز استفاده از اپل واچ سری ۶

به موسیقی گوش دهید با داشتن Apple Watch watchOS 4.1 یا بالاتر ، می توانید به آلبوم ها و لیست های پخش ایجاد شده در iPhone خود ، هر موسیقی از Apple Music (اگر مشترک هستید) گوش دهید. همچنین می توانید از برنامه هایی مانند Spotify ، Pandora و iHeartRadio به موسیقی و پادکست گوش دهید. ابتدا ، هدفون یا بلندگوی خود را از طریق بلوتوث تنظیم کنید. برنامه موسیقی Apple را باز کنید تا کتابخانه آلبوم ها و لیست های پخش خود را ببینید. از پخش کننده می توانید مکث کنید ، از سر بگیرید ، از جلو رد شوید ، به عقب برگردید و میزان صدا را کنترل کنید.

طرز استفاده از اپل واچ سری ۶

 

برای گوش دادن به خدمات پخش موسیقی مانند Spotify ، Pandora و iHeartRadio ، باید برنامه های آنها را از طریق App Store در ساعت خود بارگیری کنید. هر برنامه کمی متفاوت است ، اما روند مشابه است. فقط کافی است برنامه را برای دسترسی به ایستگاه ها یا کتابخانه خود روشن کنید. با اشتراک پولی برای سرویسی مانند پاندورا ، معمولاً می توانید کارهای بیشتری را از طریق ساعت خود انجام دهید ، مانند گوش دادن به موسیقی آفلاین!

با اپل واچ به پادکست ها گوش دهید

اپل برنامه پادکست مخصوص خود را دارد که به شما امکان می دهد پادکست ها را در iPhone خود بارگیری کرده و در Apple Watch به آنها گوش دهید. شما فقط نیاز به watchOS 5 یا بالاتر دارید. اگر Apple Watch مجهز به LTE دارید ، می توانید بدون پرش به شبکه Wi-Fi نزدیک به پادکست ها گوش دهید.

طرز استفاده از اپل واچ سری ۶

برنامه پادکست ها را روی ساعت خود باز کنید تا جدیدترین پادکست های موجود را ببینید. همچنین می توانید به کتابخانه پادکست های مشترک یا قسمت های جداگانه خود دسترسی پیدا کنید. از پخش کننده پادکست می توانید مکث کنید ، از سر بگیرید ، 30 ثانیه جلو بروید ، 15 ثانیه عقب بروید ، سرعت را تغییر دهید و میزان صدا را تغییر دهید. همچنین می توانید پادکست هایی را از تلفن خود با استفاده از ساعت خود به عنوان کنترل کننده پخش کنید.

با اپل واچ ضربان قلب خود را کنترل کنید

برای آشنایی بیشتر با طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ بهتر است بدانید اپل واچ به دلیل توانایی های سلامتی و تناسب اندام خود می درخشد و یکی از مفیدترین ویژگی های آن توانایی ردیابی تمرینات شما است. با استفاده از برنامه Workouts داخلی ، می توانید پیشرفت خود را در انواع فعالیت های داخل و خارج از سالن بدنسازی ، از جمله دوچرخه سواری ، پیاده روی ، دویدن ، قایقرانی ، شنا و حتی یوگا پیگیری کنید.

طرز استفاده از اپل واچ

این برنامه به شما امکان می دهد برای یک زمان ، فاصله یا تعداد کالری سوزانده شده عکاسی کنید یا فقط یک تمرین آزاد را ضبط کنید. وقتی فعالیت خود را انجام می دهید ، برنامه زمان ، کالری سوزانده شده ، مسافت طی شده و ضربان قلب را به شما نشان می دهد. پس از اتمام کار ، نتایج به برنامه تناسب اندام در iPhone شما ارسال می شود که در آن می توانید آخرین آمار ساعت خود را مشاهده کرده و سابقه تمرینات خود را پیگیری کنید.

اگر می خواهید با طرز استفاده از اپل واچ سری ۶ آشنا شوید با استفاده از برنامه Heart Rate app، می توانید ضربان قلب خود را در هر زمان کنترل کنید. برنامه را باز کنید تا ضربان قلب فعلی شما اندازه گیری و نمایش داده شود. تا زمانی که ساعت شما در حالت نمایش باشد یا به صورت خود نگاه کنید ، اندازه گیری های دوره ای برای ثبت میزان شما انجام می شود. روی پیکان در بالا سمت چپ ضربه بزنید و برنامه میزان فعلی ، میزان استراحت ، میانگین و نرخ های خاص شما را بر اساس فعالیت های شما نمایش می دهد. همچنین برنامه هایی را کشف خواهید کرد که ضربان قلب شما را با زنگ و سوت بیشتر از آنچه در برنامه داخلی پیدا می کنید ، کنترل می کنند.

اپل واچ سری ۶

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.