چگونه هات اسپات آیفون را فعال کنیم

چگونه هات اسپات آیفون را فعال کنیم
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

اگر در موقعیتی گیر کرده اید که به اتصال Wi-Fi احتیاج دارید ، اما نمی توانید آن را در هیچ جای دیگر دریافت کنید ، به احتمال زیاد گوشی هوشمند شما می تواند به شما انرژی مورد نیاز را بدهد. با راه اندازی نقطه اتصال از طریق Wi-Fi یا کابل USB ، می توانید تلفن خود را به منبع اینترنت تبدیل کنید که لپ تاپ ها ، تبلت ها و سایر تلفن ها می توانند از آن برای آنلاین شدن استفاده کنند. اما سوال این است که چگونه هات اسپات آیفون را فعال کنیم

ممکن است پیچیده به نظر برسد ، اما فقط با چند ضربه می توانید به آن متصل شوید. اکثر تلفن های همراه  خدمات اتصال به اینترنت همراه را ارائه می دهند ، اگرچه توانایی شما برای ایجاد یک نقطه اتصال Wi-Fi بستگی به برنامه سرویس و میزان داده شما دارد.

چگونه هات اسپات آیفون را فعال کنیم

یک نکته را باید در نظر داشته باشید: اتصال به اینترنت علاوه بر داده ، عمر باتری را نیز می خورد. اگر قصد استفاده مکرر از حالت هات اسپات را دارید ، سرمایه گذاری روی یک شارژر قابل حمل ایده خوبی است. اگر آماده اتصال به اینترنت هستید ، در اینجا نحوه تبدیل تلفن خود به یک نقطه اتصال Wi-Fi آورده شده است.

Wi-Fi Hotspot را با دستگاه های iOS روشن کنید

برای راه اندازی هات اسپات در iPhone یا iPad خود (Wi-Fi + Cellular) ، به Settings > Personal Hotspot > Allow Others to Join و فعال کردن آن بروید (اگر در تنظیمات Personal Hotspot را نمی بینید ، روی Settings, tap Cellular > Personal Hotspot) رمز عبور Wi-Fi را یادداشت کنید. منوی Wi-Fi را در دستگاهی که برای اتصال به اینترنت نیاز دارید باز کنید. به دنبال دستگاه iOS خود (مانند: iPhone) باشید ، آن را انتخاب کنید ، سپس گذرواژه ای را که در صفحه شخصی هات اسپات آیفون شما ظاهر می شود وارد کنید.

iPhone و iPad همچنین راه های متناوب برای اتصال با نقطه اتصال شما ، از جمله بلوتوث و اتصال مستقیم USB را ارائه می دهند. برای کارکردن این اتصالات ممکن است لازم باشد Maximize Compatibility را فعال کنید ، اما به خاطر داشته باشید که ممکن است کیفیت اتصال شما تحت تأثیر قرار گیرد. هنگامی که دستگاه ثانویه متصل شد ، اکنون باید بتوانید در اینترنت گشت و گذار کنید و داده های تلفن همراه را مصرف کنید. برای قطع ارتباط ، Personal Hotspot را در دستگاه iOS خود خاموش کنید.

راههای دیگر برای دسترسی به اینترنت

اگر به نقطه اتصال تلفن همراه نیاز دارید اما نمی توانید از تلفن خود استفاده کنید ، گزینه های دیگری برای بررسی وجود دارد. در عوض می توانید لپ تاپ خود را به یک نقطه اتصال Wi-Fi تبدیل کنید. می توانید با استفاده از Wi-Fi ، بلوتوث یا USB به یک نقطه اتصال شخصی متصل شوید و در iOS 13 یا بالاتر ، دستگاه هایی که به یک Hotspot شخصی متصل هستند ، حتی اگر صفحه نمایش قفل باشد ، همچنان متصل می مانند ، بنابراین این دستگاه ها هنوز اعلان ها و پیام ها را دریافت می کنند.

هنگامی که یک دستگاه را به هات اسپات شخصی خود متصل می کنید ، نوار وضعیت آبی می شود و تعداد دستگاه هایی را که به آن متصل شده اند نشان می دهد. تعداد دستگاه هایی که می توانند به صورت همزمان به هات اسپات شما بپیوندند بستگی به شرکت مخابراتی و مدل آیفون شما دارد. اگر دستگاه های دیگر با استفاده از Wi-Fi به هات اسپات شما پیوسته اند ، می توانید از داده های تلفن همراه فقط برای اتصال به اینترنت از دستگاه میزبان استفاده کنید. برای اتصال از این مراحل استفاده کنید:

Wi-Fi

در دستگاهی که می خواهید به آن متصل شوید ، به Settings> Cellular> Personal Hotspot یا Settings> Personal Hotspot بروید و مطمئن شوید که روشن است. سپس گذرواژه Wi-Fi و نام گوشی را تأیید کنید. تا زمانی که دستگاه دیگر خود را به شبکه Wi-Fi متصل نکرده اید ، روی این صفحه بمانید. در دستگاهی که می خواهید متصل شوید ، به تنظیمات> Wi-Fi بروید و iPhone یا iPad خود را در لیست جستجو کنید. سپس برای پیوستن روی شبکه Wi-Fi ضربه بزنید. در صورت درخواست ، رمز عبور هات اسپات شخصی خود را وارد کنید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.