کدام گوشی آیفون بهتر است

کدام گوشی آیفون بهتر است
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

باعرضه آیفون در پاییز امسال برای تعداد زیادی از طرفداران اپل این سوال مطرح شد که کدام گوشی آیفون بهتر است ، اما تنها یک دستگاه دارای رتبه برتر می تواند وجود داشته باشد. این همان آیفون 13 پرو مکس 6.7 اینچی است که به وضوح بهترین گوشی ساخته شده توسط اپل و در حال حاضر بهترین گوشی در کل دنیا است.هر چهار مدل به لطف باتری های بزرگتر ، چیپست های A15 Bionic و دوربین های پیشرفته در میان بهترین آیفون هایی هستند که می توانید در حال حاضر خریداری کنید. اما کدام آیفون را باید انتخاب کنید؟ داشتن هر یک از چهار مدل جدید آیفون 13 بسیار مناسب است ، بنابراین ما می توانیم به شما کمک کنیم بهترین iPhone را برای نیازهای خاص خود پیدا کنید.

بیشتر بدانید : فعال کردن هات اسپات ایفون

کدام گوشی آیفون بهتر است

می توان گفت که آیفون 13 پرو مکس بهترین آیفونی است که می توانید خریداری کنید یک گوشی تقریباً بی نقص به لطف دوربین های فوق العاده، صفحه نمایش تطبیقی ​​و عمر طولانی باتری. اگر این تلفن 1099 دلاری (همان قیمتی که اپل برای قهرمان سال گذشته ، آیفون 12 پرو مکس دریافت کرده بود) را بردارید و ناامید نخواهید شد. اگر گوشی کمی ارزان تر می خواهید با قیمت 799 دلار ، iPhone 13 بهترین آیفون برای اکثر مردم است. در حالی که فاقد صفحه نمایش قابل تنظیم پویا مدل های آیفون 13 پرو است ، اما دوربین های آن در نوع خود به اندازه کافی قدرتمند هستند.

برتری در iPhone 13 Pro Max وجود ندارد ، بهترین آیفونی که اپل در حال حاضر ارائه می دهد و یک دستگاه تقریباً کامل است. این تلفن دارای یک صفحه نمایش تطبیقی ​​است که بسته به وظیفه ای که انجام می دهید ، می تواند به طور خودکار میزان تازه سازی خود را از 10 هرتز تا 120 هرتز افزایش دهد. این امر ، همراه باتری بزرگتر و پردازنده کارآمد AT 15 Bionic ، به iPhone 13 Pro Max کمک می کند تا بیش از 12 ساعت در آزمایش باتری دوام بیاورد که این زمان فوق العاده ای است.

همه این ویژگی ها چشمگیر هستند ، اما نکته فوق العاده در مورد iPhone 13 Pro Max ممکن است دوربین های آن باشد. تنظیمات قبلی مانند سه لنز پشتی است ، اما اپل به سنسورهای بزرگتر روی آورده است تا نور بیشتری را وارد کند ، با عکاسی با زاویه فوق عریض که به ویژه در تکان دادن رنگ و جزئیات در مناطق تاریک عکس ها مهارت دارد. لنز تله نیز بهتر است ، زیرا iPhone 13 Pro Max در حال حاضر از زوم اپتیکال 3x پشتیبانی می کند.

چرا آیفون 13 بهترین است ؟

حالا که می دانیدکدام گوشی آیفون بهتر است لازم می دانسم درباره آیفون 13 بیشتر بدانید برای یافتن عیب در این گوشی باید بسیار جستجو کنید ، و آنها بیشتر در مورد چیزی هستند که ما دوست داریم اپل مانند نوعی Touch ID به آن اضافه کرده باشد. اما ویژگی های آیفون 13 پرو مکس که تحت تأثیر قرار گرفته است ، جایگاه اپل را به عنوان تولید کننده تلفن پیشرو در صنعت تحت تأثیر قرار می دهد و تأیید می کند. بهترین آیفون برای اکثر مردم ، آیفون 13 با قیمت 799 دلار خواهد بود که به طور مناسب قیمت مقرون به صرفه تری را با برخی ویژگی های درخشان متعادل می کند.

یکی از بهترین چیزها در مورد این مدل جدید ذخیره سازی آن است – اپل در نهایت 128 گیگابایت را با مدل اصلی شامل می شود ، بنابراین لزوماً نیازی نیست که به سطح ذخیره سازی بعدی بروید تا همه چیز را در تلفن خود جا دهید. پردازنده A15 – همان موردی که در مدل های iPhone 13 Pro یافت می شود – همچنان روند پردازنده های تلفن همراه را تنظیم می کند و به iPhone 13 اجازه می دهد از هر دستگاه Android بهتر عمل کند.

مانند هر مدل آیفون 13 ، داستان واقعی در اینجا دوربین ها است. آیفون 13 هنوز دارای دو لنز عقب است ، اما سنسورهای بزرگتری دارند که به معنای بهبود عکاسی در نور کم است. علاوه بر این ، اپل دارای تعدادی ویژگی مجهز به محاسبات مانند حالت سینمایی است تا هنگام فیلمبرداری به طور خودکار فوکوس را تغییر دهد. این مجموعه ای چشمگیر از ویژگی های تلفن است که قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.