چگونه گوشی اپل را ریستارت کنیم

چگونه گوشی اپل را ریستارت کنیم
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

تقریباً هر مشکل رایانه ای را با “خاموش کردن و دوباره روشن کردن آن” حل کنید. راه اندازی مجدد گوشی اپل احتمالاً هر مشکلی را برطرف می کند. اگر آیفون شما رفتار عجیبی داشته باشد، ممکن است راه اندازی مجدد انجام شود. برای مثال، ممکن است صدا به درستی پخش نشود، زمانی که گوشی خود را به طرفین می‌چرخانید، جهت برنامه‌ها تغییر نمی‌کند، یا به نظر می‌رسد که گوشی بسیار کند کار می‌کند. اگر مشکوک به مشکلی هستید که ممکن است راه اندازی مجدد آن را حل کند، می توانید آن را در چند ثانیه انجام دهید. اما روشی که برای راه اندازی مجدد یا راه اندازی مجدد آیفون خود نیاز دارید بسته به مدلی که دارید متفاوت است. شاید الان از خود سوال می کنید چگونه گوشی اپل را ریستارت کنیم برای پیدا کردن پاسخ این سوال با شهراپل همراه شوید.

بیشتر بدانید: ریست کردن ایفون

چگونه گوشی اپل را ریستارت کنیم

اگر بهترین آیفون یا بهترین آی‌پد شما عجیب عمل می‌کند، چند چیز وجود دارد که می‌توانید برای بازگرداندن آن به مسیر خود در iOS/iPadOS 14 که به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است، تلاش کنید. با راه‌اندازی مجدد دستگاه خود شروع کنید، سپس در صورت لزوم آن را مجدداً راه‌اندازی کنید. .

چگونه آیفون 8 یا مدل قبلی را ریستارت کنید

  1. دکمه روشن/خاموش را فشار داده و نگه دارید (که بسته به مدلی که دارید در بالا یا کناره قرار دارد). پس از چند ثانیه، یک نوار لغزنده باید روی صفحه ظاهر شود.
  2. نوار لغزنده را تا انتها به سمت راست بکشید گوشی شما باید خاموش شود.
  3. چند لحظه صبر کنید تا دستگاه به طور کامل خاموش شود. سپس دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود. سپس گوشی باید به طور معمول ریستارت شود.

چگونه آیفون X یا جدیدتر را ریستارت کنید

  1. دکمه پاور (که در کنار آیفون موجود است) را فشار دهید و سپس در حالی که همچنان آن را نگه دارید، یکی از دکمه های ولوم را فشار داده و نگه دارید. پس از چند ثانیه، یک نوار لغزنده باید روی صفحه ظاهر شود.
  2. نوار لغزنده را تا انتها به سمت راست بکشید. گوشی شما باید خاموش شود
  3. چند لحظه صبر کنید تا دستگاه به طور کامل خاموش شود. سپس دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل ظاهر شود. سپس گوشی باید به طور معمول ریستارت شود.

چگونه آیفون 11 به بالا را راه اندازی مجدد کنیم؟

اگر به آیفونی با دکمه هوم عادت دارید، مراحلی که برای راه اندازی مجدد آیفون 11، آیفون 11 پرو یا آیفون 11 پرو مکس باید انجام دهید متفاوت است.

  • دکمه افزایش صدا و Sleep/Wake را فشار داده و نگه دارید
  • وقتی از شما خواسته شد، انگشت خود را برای انتخاب Slide to Power Off انتخاب کنید
  • پس از انجام این کار، می توانید با فشار دادن و نگه داشتن دکمه Sleep/Wake تا زمانی که لوگوی اپل را مشاهده کنید، نسخه پشتیبان آیفون را دوباره راه اندازی کنید.

اگر آیفون شما با مشکلات جدی مواجه است، ممکن است اصلا نتوانید Slide to Power Off را بکشید. با این حال، همیشه قادر خواهید بود یک راه اندازی مجدد فوری را انجام دهید. به طور خلاصه، کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که دوباره دکمه‌های صدا و Sleep/Wake را فشار داده و نگه دارید. با این حال، ابتدا باید به طور موثر به آیفون بگویید که می‌خواهید به جای خاموش کردن، دوباره راه‌اندازی کنید.

دکمه افزایش / کاهش صدا را یک بار فشار دهید

دکمه Sleep/Wake را فشار داده و نگه دارید

نگه دارید حتی زمانی که Slide to Power Off را می بینید

نگه دارید تا زمانی که لوگوی اپل را ببینید

این کار را با دقت انجام دهید.

اگر از فشار دادن دکمه‌های کاهش و افزایش صدا صرفنظر کنید، و به‌عنوان مثال، فقط ولوم بالا و Sleep/Wake را نگه دارید، نسخه‌ای از صفحه خاموش شدن را دریافت می‌کنید. به جای معمولی، همان گزینه Slide to Power Down را دارد، اما یک دکمه SOS اضطراری نیز دارد و آن دکمه دارای یک شمارش معکوس است که بلافاصله اجرا می شود.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.