چرا فيس تايم كار نمي كند

چرا فيس تايم كار نمي كند
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

آیا FaceTime پس از به‌روزرسانی iOS یا iPadOS دستگاه برای شما مشکل ایجاد می‌کند یا کار نمی‌کند؟ آیا نمی دانید چگونه می توانید FaceTime را مانند گذشته به کار ببندید؟ اگر چنین است، شما تنها نیستید! چندین کاربر به ما می‌گویند که پس از به‌روزرسانی iOS یا iPadOS خود، نمی‌توانند FaceTime را به کار، برقراری تماس یا استفاده از ویژگی‌ها بفرستند. اگر به دنبال پاسخی برای این سوال که چرا فيس تايم كار نمي كند هستید با شهر اپل همراه شوید.

خرید محصول : کابل AUX پاورولوژی جک 3.5 میلیمتری به لایتنینگ

چرا فيس تايم كار نمي كند

برای استفاده از FaceTime در iOS (iOS 12 و iOS 13) و سیستم عامل iPad، این نکات سریع را امتحان کنید.

  • FaceTime را خاموش کنید، 20 تا 30 ثانیه منتظر باشید و دوباره آن را روشن کنید.
  • روی Apple ID خود ضربه بزنید و Sign Out و سپس دوباره با استفاده از همان Apple ID یا Apple ID دیگر وارد شوید.
  • اگر در اولین تلاش موفق نشد، پس از خروج از سیستم، راه اندازی مجدد کنید.
  • FaceTime گروهی به iOS 12.1.4 و بالاتر (از جمله iOS 13 و iPadOS) نیاز دارد.
  • اپل به طور دائم Group FaceTime را برای هر دستگاهی که از iOS 12 تا iOS 12.1.3 استفاده می کند غیرفعال می کند.
  • هنگام برقراری تماس گروهی FaceTime، همه اعضای تماس باید از iOS 12.1.4 و بالاتر یا macOS جدیدتر استفاده کنند.
  • FaceTime گروهی با iOS 12.1.4 و نسخه های قبلی یا macOS High Sierra و پایین تر کار نمی کند.
  • با رفتن به Settings > General > Reset > Reset Network Settings، تنظیمات شبکه خود را بازنشانی کنید.
  • برای اتصالات ضعیف، استفاده از هر گونه افکت یا Animoji/Memoji را برای کاهش بار پهنای باند متوقف کنید.
  • گاهی اوقات بازنشانی همه تنظیمات به مشکلات FaceTime کمک می کند. به Settings > General > Reset > Reset All Settings بروید.

برای مشکلات مربوط به iOS 13 یا iPadOS FaceTime که هنگام تلاش برای تماس ویدیویی یا صوتی FaceTime با نسخه قدیمی‌تر iOS گیر می‌کند، به iOS و iPadOS نسخه 13.4.1 و بالاتر (که اپل می‌گوید این مشکل را برطرف می‌کند) به‌روزرسانی کنید.

FaceTime چه کاربردهایی دارد ؟

FaceTime در iOS 12 تغییرات زیادی در چهره داشت، بنابراین با iOS 13 و iPadOS، اپل همچنان به افزایش پشتیبانی خود از این ویژگی‌ها از جمله FaceTime گروهی و گزینه‌ها و افکت‌های animoji/memoji ادامه می‌دهد. با iOS 13، اپل اکنون پشتیبانی کامل از سیم کارت شما را در هر آیفون دو سیم کارته در FaceTime و iMessage ارائه می دهد. این بدان معنی است که می توانید یک تماس FaceTime را از هر شماره یا سیم کارت فیزیکی یا eSIM ، دو سیم کارت خود شروع کنید.

در iOS 12، تنها از یک شماره موبایل می‌توان برای iMessage و FaceTime استفاده کرد. با iOS 13، هنگامی که یک سیم کارت فیزیکی و eSIM (یا دو سیم کارت فیزیکی در صورت لزوم) را فعال می کنید، نیازی نیست شماره موبایلی را که می خواهید برای iMessage یا FaceTime استفاده کنید از منوی تنظیمات مربوطه انتخاب کنید.

از دیگر کاربردهای فیس تایم سفارشی‌سازی‌های جدید Memoji و Animoji برای استفاده در FaceTime است. گزینه‌های آرایشی زیادی در iOS 13 و iPadOS داریم تا همه چیز را از رژگونه و سایه چشم گرفته تا افزودن بریس روی دندان‌هایتان با بریس‌ها و حتی سوراخ کردن بینی، ابروها، پلک‌ها یا اطراف دهانتان سفارشی کنیم و البته، یک سری مدل مو، کلاه و سرپوش جدید، و انتخاب های بسیار بیشتری برای گوشواره و عینک وجود دارد.

iOS 13 و iPadOS سه کاراکتر Animoji جدید را برای استفاده در مکالمات FaceTime معرفی می کنند: موش، اختاپوس و گاو!

نحوه فعال کردن هر دو شماره تلفن سیم کارت و سیم کارت برای FaceTime

  • از Settings > FaceTime دیدن کنید و هر دو شماره تلفن خود را در بخش “شما می توانید با FaceTime در” و “Caller ID” علامت بزنید.
  • برای iMessage، به تنظیمات > پیام‌ها > ارسال و دریافت بروید و دو شماره تلفن خود را در قسمت «شما می‌توانید iMessages را دریافت کنید و از آن پاسخ دهید» و «شروع مکالمات جدید از» علامت بزنید.
  • دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید
  • هنگام برقراری تماس FaceTime یا ارسال یک iMessage جدید، فقط انتخاب کنید که از کدام شماره در هنگام شروع یک متن جدید یا برقراری تماس FT استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که در حال حاضر نمی توانید شماره تلفن را هنگام دریافت مکالمه موجود تغییر دهید. به طور پیش‌فرض، یک مکالمه موجود از شماره تلفنی استفاده می‌کند که در ابتدا استفاده می‌کردید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.