مشکل کیبورد آیفون

مشکل کیبورد آیفون
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

آیا شما هم تا کنون با مشکلاتی همچون مشکل کیبورد آیفون مواجه شده اید؟ خیلی از کاربران فکر می کنند که پس از خرید یک گوشی فوق العاده بالا رده همچون آیفون دیگر با هیچ مشکلی مواجه نشده و گوشی آنها برا همیشه سالم می ماند. ولی این تفکر به طور کامل اشتباه است. چرا که هر دستگاه الکترونیکی بالاخره یک روز خراب می شود. مشکل کیبورد آیفون یکی از شایع ترین و رایج ترین مشکلات ایجاد شده در کیبورد گوشی های آیفون به حساب می آید که می تواند برای کاربران معمولی به شدت آزار دهنده باشد. جالب است بدانید که این مشکل می تواند باعث ایجاد خرابی در کیبورد گوشی آیفون شما شود. پس، شما باید مطمئن شوید که آن را حل کرده اید. امروز ما قصد داریم تا در همین مورد با شما صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

پیشنهاد خرید محصول : پاوربانک 10000 میلی آمپر 20 واتی پاورولوژی

تعریف مشکل کیبورد آیفون

بیایید در ابتدا نگاه کلی به مشکل کیبورد آیفون بیندازیم. این مشکل هنگامی ایجاد می شود که شما قصد استفاده از کیبورد را داشته باشید و خطا در ساختار سیستم عامل آیفون به شما اجازه باز کردن کیبورد را ندهد. این مسئله می تواند به شدت آزار دهنده باشد چرا که در این شرایط کاربران باید از دیگر روش های موجود برای حل مشکل کیبورد آیفون استفاده کنند. این مشکل باعث می شود تا در هنگام تایپ کردن یا چت کردن کیبورد گوشی شما محو شود و هر وقت که خطا رفع شد باز شود.

به همین علت، این مسئله می تواند یک مسئله به شدت مهم باشد. مشکل کیبورد آیفون یک مشکل نرم افزاری بوده و به سخت افزار گوشی شما کاری ندارد. پس در این زمینه نگران نباشید و با خیال راحت مراحل مربوط به بررسی کیبورد گوشی آیفون را دنبال کنید. گاهی اوقات افرادی که از کیبورد های شخص ثالث استفاده می کنند هم با این مشکل مواجه می شوند. پس، این خطا یک خطای کاملا رایج است که می تواند برای همه افراد رخ دهد. این خطا برای همه کیبورد ها ایجاد شده و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد ولی، گاهی اوقات تعویض کیبورد می تواند این مشکل را به طور کامل نابود سازد.

راه اندازی مجدد برای حل مشکل کیبورد آیفون

اولین راه حلی که برای مشکل کیبورد ایفون ما به شما پیشنهاد می کنیم، راه اندازی مجدد آیفون است. گاهی اوقات راه اندازی مجدد سیستم باعث می شود تا فعالیت های مد نظر شما به اتمام برسند. ریست کردن گوشی آیفون به شما کمک می کند تا خطا های ایجاد شده را از بین ببرید و گوشی خود را درست کنید. البته که این راه حل همیشه پاسخگوی نیاز های شما نمی باشد ولی، گاهی اوقات با استفاده از این روش شما می توانید نسبت به حل مشکل کیبورد آیفون اقدام کنید.

ریست کردن تنظیمات برای حل این مشکل

دومین راه حلی که شما می توانید از آن برای حل مشکل کیبورد گوشی ایفون استفاده کنید، حذف همه تنظیمات می باشد. اگر شما به تازگی تنظیمات بزرگی را درون گوشی آیفون خود اعمال کرده باشید، می توانید به صفحه کلید آسیب وارد کنید. چرا که گاهی اوقات کاربران ناشی به صفحه کلید آیفون آسیب وارد کرده و در عملکرد آن اختلال ایجاد می کنند.

برای حل این مشکل فقط کافی است که همه تنظیمات را به حالت اولیه باز گردانی کنید. برای حل این مشکل در ابتدا شما باید به تنظیمات وارد شوید و گزینه General را انتخاب نمایید. این گزینه می تواند حاوی تنظیمات عمومی گوشی آیفون شما باشد. در این گزینه قسمت Reset را باز کنید و بر روی Reset All Settings کلیک کنید. اگر دستگاه از شما رمز عبور خواست باید آن را وارد کنید. صبر منتظر بمانید تا مراحل ریست کردن تنظیمات به پایان برسد. در آخرین مرحله شما می توانید دستگاه را بررسی کنید و مطمئن شوید که مشکل شما از بین رفته است.

البته، یکی از بهترین راه های موجود برای حل مشکل کیبورد آیفون استفاده از نرم افزار های سوم شخص است. اگر شما با کیبورد اصلی اپل مشکل دارید، خیلی راحت می توانید از نرم افزار های سوم شخص استفاده نمایید. این نرم افزار ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند همچون یک صفحه کلید جانبی مورد استفاده قرار گیرند.  اگر هم شما با این نرم افزار ها به مشکل برخورد کرده اید، بهتر است که به دنبال استفاده از کیبورد اصلی اپل باشید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.