غير فعال كردن دكمه هوم اپل

غير فعال كردن دكمه هوم اپل
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

شما آیفون را به فرزندان خود می دهید و از آنها انتظار دارید که چیز مفیدی یاد بگیرند. با این حال، بعداً متوجه می‌شوید که برنامه‌ای را که می‌خواهید از آن استفاده کنند را ترک می‌کنند و با کلیک کردن روی دکمه هوم قابل دسترسی به برخی از اطلاعات نادرست دسترسی پیدا می‌کنند. بنابراین آیا راه حلی وجود دارد که به شما کمک کند دکمه هوم را در آیفون غیرفعال کنید تا فرزندانتان نتوانند به قسمت های دیگر مراجعه کنند برای غير فعال كردن دكمه هوم اپل با شهراپل همراه شوید.

پیشنهاد خرید: شارژر وایرلس مگنتی مک دودو 15 واتی مدل CH8720

خوشبختانه، اپل سیستم iOS را به‌روزرسانی کرده و بسیاری از ویژگی‌های جدید را توسعه داده است تا به شما کمک کند دکمه هوم را در iOS 6 غیرفعال کنید و این بخش بر روی بحث در مورد ضرورت و همچنین مراحل دقیق غیرفعال کردن دکمه هوم در iPhone یا iPad تمرکز دارد. اگر به این موضوع علاقه مند هستید، ادامه مطلب را بخوانید و جزئیات بیشتری کسب کنید.

چرا دکمه هوم آیفون را غیر فعال کنیم؟

برای والدینی که می‌خواهند فرزندانشان چیزهای مفیدی را در یک برنامه خاص یاد بگیرند یا نمی‌خواهند بچه‌ها چیز نامناسبی را مشاهده کنند، غیرفعال کردن دکمه هوم آیفون نقش کلیدی دارد. البته گاهی اوقات ممکن است وجود دکمه هوم برای شما هم سرسام آور باشد و قصد غیرفعال کردن آن را داشته باشید.

اول از همه، شما باید بدانید که Guide Access چیست. Guide Access یک ویژگی ساخته شده در iOS 6 است که به شما امکان می دهد دکمه هوم را غیرفعال کنید و دستگاه iOS خود را در یک برنامه خاص قفل کنید. علاوه بر این، Guide Access همچنین به شما امکان می‌دهد برخی از قسمت‌های صفحه را محدود کنید، از محو شدن صفحه اصلی و کنترل حرکت و غیره جلوگیری کنید.

نحوه غير فعال كردن دكمه هوم اپل iOS 11

اگر راهنمای دسترسی را در دستگاه iOS فعال کنید، می‌توانید ببینید که کنترل‌های عقب، مکث و جلو بردن سریع مشخص شده در کادر و همچنین دکمه هوم در یک برنامه خاص غیرفعال هستند. با این حال، این ویژگی غیرفعال کردن دکمه هوم در iOS 6 به بعد در دسترس است. اگر نسخه قبلی دستگاه شما iOS 6 است، از فعال کردن ویژگی Guide Access پشتیبانی نمی‌کنید. مراحل زیر برای کمک به فعال کردن Guide Access و غیرفعال کردن دکمه هوم iPhone/iPad وجود دارد:

مرحله 1: روی برنامه Settings در صفحه اصلی آیفون ضربه بزنید، که نماد چرخ دنده در پس زمینه خاکستری است. سپس صفحه را به پایین اسکرول کرده و گزینه General را انتخاب کنید.

مرحله ۲: در صفحه عمومی به سادگی بر روی گزینه Accessibility کلیک کنید. سپس روی «دسترسی راهنما» در تب Learning ضربه بزنید. و انگشت خود را به سمت راست بکشید تا ویژگی Guide Access در آیفون شما راه اندازی شود.

مرحله 3: پس از فعال کردن Guide Access، از شما خواسته می شود یک رمز عبور جدید برای این ویژگی تنظیم کنید. یک رمز عبور 4 رقمی وارد کنید و دوباره تایپ کنید تا رمز عبور جدید ایجاد شده را تأیید کنید.

مرحله 4: سپس به صفحه اصلی برگردید و یک برنامه را باز کنید تا دکمه هوم آیفون را غیرفعال کنید. سه بار سریع روی دکمه هوم ضربه بزنید و می‌توانید Guide Access را در این برنامه روشن کنید.

مرحله 5: برای بازگشت به برنامه روی Start در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید. اکنون دکمه هوم آیفون را غیرفعال کرده اید و در این برنامه قفل شده اید. اگر می خواهید Guide Access را غیرفعال کنید، کافی است سه بار روی دکمه هوم ضربه بزنید و رمز عبور را وارد کنید.

نحوه بازیابی فایل ها از آیفون با دکمه هوم غیرفعال

اگرچه فعال کردن ویژگی Guide Access می تواند راحتی زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد، نمی توان انکار کرد که ممکن است برخی از داده های مهم را در دستگاه iOS خود از دست بدهید. بنابراین، نحوه بازیابی اطلاعات و فایل‌ها از iPhone/iPad با دکمه هوم غیرفعال شده به یک مسئله حیاتی تبدیل می‌شود.

به طور کلی، iTunes و iCloud به شما کمک می کنند تا فایل ها را از دستگاه iOS بازیابی کنید. با این حال، برای اطمینان از اینکه همه چیز درست است، اکیداً به شما توصیه می شود که از iPhone Data Recovery، یکی از بهترین نرم افزارهای بازیابی در بازار استفاده کنید. بازیابی اطلاعات آیفون می تواند به شما کمک کند با دکمه هوم غیرفعال شده، به راحتی داده ها و فایل های حذف شده، از دست رفته آیفون را بازیابی کنید. فقط نکات زیر را دنبال کنید:

مرحله 1: بازیابی اطلاعات آیفون را دانلود و اجرا کنید

iPhone Data Recovery را دانلود و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید. این نرم افزار هم برای مک و هم برای ویندوز موجود است. سپس این نرم افزار بازیابی را با دوبار کلیک کردن روی نماد آن اجرا کنید.

مرحله 2: آیفون خود را به رایانه متصل کنید

آیفون خود را با دکمه هوم غیرفعال از طریق کابل USB به رایانه متصل کنید. سپس بازیابی اطلاعات آیفون به طور خودکار شروع به شناسایی و اسکن دستگاه iOS شما می کند.

مرحله 3: بازیابی اطلاعات از آیفون

اکنون می توانید یکی از سه حالت بازیابی را برای بازیابی فایل های از دست رفته خود انتخاب کنید: «بازیابی از دستگاه iOS»، «بازیابی از پشتیبان گیری iTunes» یا «بازیابی از پشتیبان گیری iCloud».

مرحله 4: داده های Sava به عنوان پشتیبان

در پایان، می‌توانید پیش‌نمایش و بازیابی مخاطبین، عکس‌ها، پیام‌ها و سایر داده‌های آیفون را با دکمه هوم غیرفعال کنید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.