سلامت باتری ایرپاد

سلامت باتری ایرپاد
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

چگونه سلامت باتری ایرپاد را بررسی کنیم؟ ایرپادها چقدر طول می کشد تا شارژ شوند؟ چرا AirPods من آبی چشمک می زند؟ پاسخ تمام سوالات داغ خود را بیابید! استفاده از آیفون برای بررسی عمر باتری ایرپاد و قاب ایرپاد راهی سریع برای اطلاع از شارژ شدن کیس و تخمین زمان شارژ باقی مانده ایرپاد است. با این حال، راه‌های دیگری برای بررسی عمر باتری ایرپاد، عیب‌یابی مشکلات شارژ و حتی نحوه بررسی سلامت باتری ایرپاد در گوشی‌های اندرویدی را به شما نشان خواهیم داد!

پیشنهاد خرید محصول : کیس اورجینال ایرپاد پرو هارد stoptime

بررسی کیس شارژر و سلامت باتری ایرپاد

قبل از اینکه به شما نشان دهیم که چگونه متوجه شوید ایرپاد و کیس شما در حال شارژ هستند، به خاطر داشته باشید که ایرپادهای شما باید با دستگاهی که می‌خواهید برای بررسی وضعیت شارژ آنها استفاده کنید، جفت شوند. آیا می دانید چگونه باتری AirPods Pro را بررسی کنید؟ همه این مراحل برای AirPods Pro نیز کار می کنند.

قاب AirPods خود را باز کنید، AirPods خود را داخل آن بگذارید و قاب باز را نزدیک iPhone قفل نشده نگه دارید.

سطح باتری ایرپادهای شما و کیس شارژ آنها روی صفحه نمایش داده می شود.

به رعد و برق کوچک سیاه در کنار نماد باتری توجه کنید. این نشان دهنده شارژ فعال است. در تصویر بالا، ایرپادها در حال شارژ شدن هستند اما کیس شارژ نمی شود.

نحوه بررسی عمر و سلامت باتری ایرپاد

آیا AirPods من شارژ می شود؟ می‌توانید با استفاده از ابزارک باتری‌ها در Today View، سطح باتری ایرپادهای خود را بررسی کنید.

  • از اولین صفحه اصلی به سمت راست بکشید تا Today View را پیدا کنید.
  • ممکن است به طور خودکار ویجت باتری ها را در جایی در صفحه Today View داشته باشید.
  • اگر آن را در آنجا نمی بینید، همیشه می توانید آن را اضافه کنید. روی Edit در پایین صفحه ضربه بزنید.
  • روی نماد پلاس در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  • باتری ها را جستجو کنید یا تا زمانی که آن را پیدا کنید پیمایش کنید. روی آن ضربه بزنید.
  • برای دیدن گزینه های مختلف اندازه و اطلاعات برای ویجت، انگشت خود را بکشید.
  • هنگامی که یکی از موارد مورد علاقه خود را دریافت کردید، روی افزودن ویجت ضربه بزنید.
  • روی Done ضربه بزنید.
  • اکنون می‌توانید هنگام باز کردن قاب AirPods خود، وضعیت AirPods و وضعیت شارژ را در بخش Batteries در Today View مشاهده کنید.

هنگامی که AirPods شما در حال استفاده است و کیس بسته است، فقط سطح باتری آنها روی صفحه ظاهر می شود. اکنون می دانید که چگونه عمر باتری AirPods و کیس شارژ آنها را بررسی کنید. آیا نمی‌دانید چگونه می‌دانید AirPods شما در حال شارژ شدن است؟ برای مشاهده این موضوع می توانید از Today View نیز استفاده کنید.

چگونه شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم

بررسی عمر باتری AirPods در آیفون آسان است. اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه شارژ ایرپاد را در اندروید ببینیم از آنجایی که AirPods اساساً با هر دستگاه بلوتوث جفت می شود، با تلفن های اندرویدی نیز سازگار است. در اینجا نحوه بررسی باتری AirPods و کیس شارژ در اندروید آمده است:

  • برنامه AirBattery (رایگان) را از فروشگاه Google Play دانلود کنید.
  • پس از نصب برنامه، قاب را روی AirPods خود باز کنید و یک پاپ آپ درصد باتری ایرپاد و کیس شارژ را به شما نشان می دهد.

نکته حرفه ای: اگر چه برنامه AirBattery در نشان دادن عمر باتری AirPods شما خوب است، مشکلات مختلفی وجود دارد که کاربران گزارش کرده اند. اگر با تخلیه غیرمعمول باتری گوشی یا مشکلات دیگر مواجه شدید، ممکن است برنامه مقصر باشد.

چگونه بفهمیم AirPods در حال شارژ هستند؟

روش های Today View یا Open the Case Near Your iPhone که در بالا ذکر شد می تواند به شما کمک کند بفهمید AirPods شما شارژ می شود یا خیر. چراغ قرمز در AirPods به چه معناست؟ اگر AirPods خود را در قاب قرار دهید و یک چراغ قرمز یا کهربایی مشاهده کردید، به این معنی است که کیس آنها را شارژ می کند. هنگامی که آنها به طور کامل شارژ شوند، با باز کردن قاب، چراغ سبز می شود.

نور نارنجی روی ایرپادها به چه معناست

وقتی کیس AirPods خود را به شارژر بی‌سیم وصل می‌کنید یا آن را روی یک شارژر بی‌سیم قرار می‌دهید، چراغ جلو به رنگ کهربایی در می‌آید. بعد از مدتی خاموش می شود اما می توانید قاب خود را باز کنید و ببینید که آیا هنوز کهربایی است یا خیر که نشان دهنده شارژ شدن آن است.

چراغ سبز نشان دهنده شارژ کامل است. اگر چراغ سبز باشد، به این معنی است که کیس و ایرپادهای موجود در آن کاملا شارژ شده اند. اگر AirPods شما در جعبه شما قرار دارد و درب آن باز است، چراغ شارژ ایرپادها را نشان می دهد. اگر ایرپادها داخل کیس نباشند، چراغ شارژ خود کیس را نشان می دهد.

چه مدت طول می کشد تا AirPods شارژ شود؟

اگر می‌دانید ایرپادها و کیس‌های شارژ آن‌ها را چه مدت شارژ کنید، زمان کمتری را صرف بررسی عمر باتری خواهید کرد. خود ایرپادها، زمانی که در قاب ایرپاد اپل قرار می گیرند، حدود 20 دقیقه طول می کشد تا کاملا شارژ شوند. خود کیس حدود یک ساعت طول می کشد تا شارژ شود و سه یا چهار شارژ برای AirPods شما نگه می دارد. اپل نشان می‌دهد که در برخی از مدل‌های ایرپاد، حتی پس از ۱۵ دقیقه شارژ، همچنان می‌توانید انتظار چند ساعت گوش دادن داشته باشید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.