دوربین ایفون بهتره یا شیائومی

دوربین ایفون بهتره یا شیائومی
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

مبارزه ابدی غول‌پیکران تلفن همراه پیش از این توسط سامسونگ و آیفون مطرح بود، اما حریف جدیدی در صحنه ظاهر شد و در بین مصرف‌کنندگان محبوبیت پیدا کرد. ما در مورد شیائومی، برند چینی گوشی‌های هوشمند، اپلیکیشن‌ها و دیگر محصولات الکترونیکی بسیار موفق در بازار صحبت می‌کنیم. حال سوال اصلی این است که دوربین ایفون بهتره یا شیائومی برای یافتن پاسخی برای این سوال تصمیم به مقایسه این دو برند با یکدیگر داریم پس با شهر اپل همراه شوید.

چرا شیائومی موفق است؟

اساساً موفقیت شیائومی ناشی از نسبت قیمت به کیفیت بین محصولاتش است. آنها به کیفیت خوب و قیمت مناسب معروف هستند. سیستم عاملی که دستگاه‌های شیائومی استفاده می‌کند اندروید است، سیستمی که برای بسیاری از کاربران حتی از سیستم iOS اپل آسان‌تر است. علاوه بر این، از نظر زیبایی شناسی جذاب هستند، اگرچه به دلیل شباهت آنها به طراحی های سخت افزاری اپل تا حدودی مورد انتقاد قرار گرفته اند. قابل توجه ترین تفاوت بین هر دو دستگاه هنگامی که کاربران در حال بررسی خرید یک دستگاه تلفن همراه جدید هستند و در مورد شیائومی در مقابل آیفون تردید دارند، همه چیز به ارزیابی همان جنبه ها برمی گردد:

  • قیمت
  • دوربین
  • کارایی
  • باتری
  • سیستم عامل

همانطور که در بالا ذکر شد، با شروع سیستم عامل، شیائومی با اندروید و آیفون با iOS اپل کار می کند. در مورد iOS، تفاوت در ظرافت و عملکردی است که ارائه می دهد، سیستم عاملی که با هر به روز رسانی تغییرات بزرگی را برای دستگاه ایجاد می کند. همچنین به دلیل امنیت خود مشهور است و این مزیت بزرگ را دارد که هنگام تغییر دستگاه تلفن همراه، تمام اطلاعات کاربر را می توان در حساب iCloud شما ذخیره کرد. به این ترتیب هنگام تعویض دستگاه، تنها با ورود به iCloud، تمامی اطلاعات و فایل ها به گوشی جدید منتقل می شود.

اندروید علاوه بر اینکه کاملاً قابل شخصی سازی است، سیستم عامل بسیار رایگان و راحتی برای کاربر است. در این صورت، کاربر می‌تواند داده‌ها و بسیاری از برنامه‌های خود را با گوگل همگام‌سازی کند، زیرا این سیستم تقریباً به طور کامل با بسیاری از برنامه‌های کاربردی گوگل یکپارچه شده است.

دوربین ایفون بهتره یا شیائومی

در حال حاضر، شاید یکی از مهم ترین جنبه ها، باتری هر دستگاه و فناوری شارژی باشد که هر کدام از آنها استفاده می کنند. یک گوشی هوشمند با ابزارهای بسیار زیاد در سیستم عامل خود، کاربرد بیشتری نسبت به تلفن همراه دارد که عملکرد آن فراتر از تماس، پیامک یا ساعت زنگ دار نیست. اما امروزه عملاً از موبایل برای همه چیز استفاده می کنیم، نه تنها برای تماس! و به همین دلیل مهم است که باتری در طول روز عملکرد خوبی داشته باشد. البته، با گذشت زمان، حتی تلفن های رده بالا نیز باتری خود را از دست می دهند.

سرعت سرسام آور حرکت برندهای تلفن چینی متوقف نخواهد شد. هنوز دو ماه از معرفی اولین گوشی جهان با دوربین 64 مگاپیکسلی توسط ویوو نگذشته است که شیائومی با Mi Note 10 معرفی شده با دوربین 108 مگاپیکسلی در صدر قرار گرفته است. این 108 میلیون پیکسل، از یک مینی کامپیوتر نازک تر از یک دسته کارت است. این حسگر که توسط سامسونگ “با همکاری نزدیک” – بر اساس بیانیه مطبوعاتی – با شیائومی ساخته شده است، از تکنیک محبوب quad Bayer برای تولید عکس‌های 27 مگاپیکسلی (یعنی ترکیب داده‌های با ارزش چهار پیکسل در یک) استفاده می‌کند. اما عکاسی با وضوح کامل 108 مگاپیکسلی (با رزولوشن 12032 در 9204) تنها با یک ضربه امکان پذیر است.

اما دوربین آیفون 13 به جرات یکی از برترین هاست و توانسته در این رقابت بر سر دوربین شیائومی و سایر برندها پیروز شود. اگر به دنبال بهترین آیفون برای عکاسی هستید، دوربین‌های گوشی‌های هوشمند در چند سال گذشته تا حدی تغییر کرده‌اند که به سادگی تکه‌های خیره‌کننده‌ای از فناوری ساخت تصویر هستند. شما همچنین لزوماً نیازی به انتخاب جدیدترین و بهترین ها ندارید. یک آیفون نسل قدیمی با قیمت کمتر ممکن است خرید بهتری باشد.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.