بهترین زمان خرید گوشی ایفون

بهترین زمان خرید گوشی ایفون
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

کسانی که در بازار خرید یک گوشی جدید هستند احتمالاً می پرسند که آیا زمان مناسبی برای خرید آیفون جدید است یا خیر. آیا قیمت ها احتمالا بالا یا پایین می رود؟ و آیا این خطر وجود دارد که یک مدل جدید در آینده نزدیک عرضه شود؟ بنابراین بهترین زمان خرید گوشی ایفون چه زمانی است؟ پاسخ کوتاه این است که اگر می خواهید یکی از گوشی های جدید iPhone 13 را که در رویداد اپل در 14 سپتامبر 2021 معرفی شد ، در دست بگیرید ، اکنون زمان آن است! یا حداقل زمان پیش خرید 17 سپتامبر بود-اما باید آماده شوید ، همانطور که در نحوه پیش خرید iPhone 13 توضیح می دهیم.

اگر یکی از مدل های جدید iPhone 13 مورد نظر شما نباشد ، چه می کنید؟ هنوز زمان مناسبی برای خرید است. پس از معرفی مدل های جدید آیفون ، اپل قیمت مدل های قدیمی را کاهش داده است بنابراین نمی توانید آنها را کمتر از قبل از عرضه سری 13 آیفون تهیه کنید. با این حال ، باید توجه داشته باشید که تخفیف های بهتر در مورد این مدل های قدیمی می تواند نزدیک باشد. در این مطلب ، ما به تمام سوالات شما در مورد زمان خرید و عدم خرید آیفون جدید پاسخ می دهیم از جمله توصیه هایی در مورد زمان تخفیف اپل در قیمت گوشی های قدیمی iPhone !

بهترین زمان خرید گوشی ایفون چه زمانی است؟

گوشی های جدید آیفون 13 ، 13 مینی ، 13 پرو و 13 پرو مکس در جریان رویداد اپل در 14 سپتامبر 2021 معرفی شدند. پیش فروش آنها از 17 سپتامبر در دسترس بود و 24 سپتامبر به فروش رسید.

راحت تر می توان گفت بدترین زمان خرید آیفون جدید چه زمانی است. این بدون شک در ماه های منتهی به سپتامبر است. بنابراین در آگوست آیفون نخرید ، مگر اینکه بخواهید یک ماه بعد به خودتان ضربه بزنید. ما جداگانه می نویسیم که چرا نباید در حال حاضر iPhone بخرید. بهترین زمان برای خرید آیفون لزوماً زمان عرضه مدل جدید نیست – مگر اینکه از داشتن آخرین سخت افزار بسیار ناامید شده باشید. شاید خوشحال باشید که یک یا دو ماه پس از عرضه منتظر بمانید تا عرضه تقاضا را برطرف کند و هرگونه مشکل در گوشی های جدید شناسایی و برطرف شود.

ما می گوییم خرید آیفون جدید در هر زمان در مدت نه ماه پس از عرضه ، بسیار خوب است ، اما اگر امیدوار هستید که در خرید خود کمی پول پس انداز کنید ، توصیه می کنیم چند ماه دیگر منتظر بمانید.

چه زمانی قیمت آیفون کاهش می یابد؟

بر اساس تجربیات گذشته می دانیم که بعید است اپل در سال اول فروش قیمت خود را کاهش دهد. با این حال ، اپل تمایل دارد قیمت آیفون سال قبل را هنگام معرفی مدل جدید کاهش دهد. از این رو اپل در زمان معرفی آیفون 13 قیمت آیفون 12 و آیفون 12 مینی را کاهش داد ، بنابراین اگر واقعاً به دنبال چانه زنی هستید شاید انتخاب آیفون قدیمی تر عاقلانه باشد. در صورت تمایل می توانید در iPhone 11 صرفه جویی مناسبی داشته باشید.

اولین چیزی که می توانید انتظار داشته باشید تخفیفی در آیفون جدید دریافت کنید حدود جمعه سیاه در پایان ماه نوامبر است ، بنابراین ممکن است تا آن زمان برنامه ریزی کنید. با این حال ، در سال 2020 هیچ معامله آیفون 12 را در جمعه سیاه مشاهده نکردیم. همچنین نباید انتظار داشته باشید که در جمعه سیاه از اپل تخفیف بگیرید. فروش جمعه سیاه اپل معمولاً فقط به صورت کوپن با خرید محصول انتخاب شده و نه تخفیف صورت می گیرد و بعید است که جدیدترین آیفون با توجه به اینکه آیفون های جدید سال قبل گنجانده نشده باشند ، واجد شرایط باشد.

اگر بخواهم یک آیفون قدیمی بخرم چه کنم؟

همانطور که در بالا گفتیم ، اپل به تازگی قیمت مدلهای قدیمی iPhone مختلف را کاهش داده است. اکنون می توانید iPhone 11 و iPhone 12 و 12 mini را با قیمتی کمتر از آنچه قبلا خریداری کرده اید تهیه کنید. شما می توانید این آیفون ها را مستقیماً از اپل خریداری کنید. از آنجا که اپل تمایل دارد قیمت مدلهای قدیمی آیفون را هنگام معرفی نسل جدید کاهش دهد ، ما پیشنهاد می کنیم که قبل از انتظار گوشی های جدید ، گوشی قدیمی تر را خریداری نکنید. اگر در ماه آگوست خرید خود را انجام دهید ، احتمالاً پس از کاهش قیمت یک ماه بعد ، خودتان را سرزنش می کنید.

از سوی دیگر ، خطر در انتظار هم وجود دارد. اگر می خواستید آیفون 12 پرو را از اپل بخرید و فکر می کردید منتظر بمانید تا بعد از عرضه آیفون 13 برای استفاده از قیمت پایین تر ، ناامید خواهید شد چرا که اپل مدل Pro و Pro Max را متوقف کرده است.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.