برگرداندن فیلم حذف شده در ایفون

برگرداندن فیلم حذف شده در ایفون
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

آیا از حذف اشتباهی ویدیوها و سایر فایل‌ها در آیفون خسته شده‌اید؟ و به دنبال راه حلی برای برگرداندن فیلم حذف شده در ایفون هستید در این مطلب شهراپل با نحوه بازیابی ویدیوهای حذف شده برای همیشه از آیفون آشنا شوید! بازیابی ویدیوهای حذف شده دائمی از آیفون برای شما بسیار آسان است.

پیشنهاد خرید : شارژر دیواری فست شارژ 25 وات مینی مک دودو مدل CH0051

یکی از بزرگترین چالش ها در داشتن و استفاده از آیفون ترس از حذف فایل های مهم مانند فیلم ها است. این می تواند ناشی از حسگرهای صفحه نمایش لمسی باشد که بیش از حد حساس هستند و همچنین ممکن است ناشی از اشتباه کاربر باشد. هر دلیلی که دارید ویدیوهای خود را حذف کرده اید، این مقاله برای شماست. در اینجا نحوه بازگرداندن ویدیوهایی که برای همیشه از آیفون حذف کرده اید، آورده شده است.

برگرداندن فیلم حذف شده در ایفون

فیلم های حذف شده آیفون را از Finder/iTunes Backup بازیابی کنید. اگر از طریق iCloud، iTunes یا Finder از عکس‌های خود نسخه پشتیبان تهیه می‌کنید، می‌توانید با بازیابی آیفون خود از یک نسخه پشتیبان، ویدیوهای حذف شده را بازیابی کنید. به یاد داشته باشید که در طول ریکاوری، آیفون خود را ریست می کنید و آنچه در نسخه پشتیبان وجود دارد باقی می ماند. شما باید به طور مکرر از نسخه پشتیبان تهیه کنید تا بازیابی اطلاعات از دست رفته را آسان تر کنید. از مراحل زیر برای بازیابی آیفون خود از بک آپ Finder استفاده کنید.

  • Finder را راه اندازی کنید.
  • آیفون را به کامپیوتر خود وصل کنید.
  • آیفون را از لیست انتخاب کنید.
  • در تب General، روی Restore iPhone.restore iphone from finder، قبل از شروع بازیابی، با استفاده از Finder از آیفون خود پشتیبان تهیه کنید.
  • وقتی پشتیبان گیری کامل شد و آماده شروع restore آیفون هستید، روی دکمه Restore کلیک کنید.

همین طور می توانید از iTunes برای پشتیبان گیری استفاده می کنند. از روش زیر برای بازیابی از پشتیبان گیری iTunes استفاده کنید.

  • iTunes را باز کنید.
  • آیفون را با کابل اصلی به کامپیوتر وصل کنید.
  • Restore Backup.restore from backup from itunes را انتخاب کنید.
  • نسخه پشتیبان مورد نظر برای بازیابی را انتخاب کنید.
  • روی Restore کلیک کنید و منتظر بمانید تا فرآیند تکمیل شود. پشتیبان گیری و بازیابی را انتخاب کنید.

بازیابی ویدیوهای آیفون از طریق iCloud

اگر از iCloud برای ذخیره عکس‌ها و ویدیوهای خود استفاده می‌کنید، می‌توانید با ورود به حساب iCloud خود از هر دستگاه سازگار، ویدیوی حذف شده را بازیابی کنید. مراحل زیر را می توان برای بازیابی ویدیوی از دست رفته خود استفاده کنید.

  • به com وارد شوید.
  • عکس ها را از صفحه وب انتخاب کنید.
  • بر روی آلبوم Recently Deleted کلیک کنید و ویدیوی مورد نظر برای بازیابی را انتخاب کنید.
  • برای بازگرداندن ویدیو به دستگاه فعلی، روی دکمه Recover کلیک کنید. همچنین دفعه بعد که ویدیوها را از icloud همگام‌سازی می‌کند، به آیفون شما بازیابی می‌شود

چگونه از حذف ویدیوهای آیفون جلوگیری کنیم؟

حتی اگر راه‌هایی برای بازگرداندن ویدیوهای حذف شده وجود دارد، بهتر است در وهله اول آنها را از دست ندهید. در اینجا چند نکته وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند همه ویدیوهای خود را در جایی که به آنها تعلق دارد نگه دارید.

  1. هنگام اشتراک گذاری آیفون خود مراقب باشید. پس از اینکه به کسی اجازه می‌دهید ویدیوها یا عکس‌ها را در آیفون شما مشاهده کند، آلبوم Recently Deleted را بررسی کنید. اگر شخصی به طور تصادفی یا بدخواهانه ویدیویی را حذف کرد، می‌توانید به راحتی آن را از آلبوم بازیابی کنید.
  2. قبل از حذف ویدیوها از آیفون خود دوباره بررسی کنید. مگر اینکه نیاز واقعی به فضای ذخیره سازی در دستگاه شما وجود داشته باشد، اجازه دهید موارد حذف شده به مدت 30 روز پیش فرض در آلبوم Recently Deleted باقی بمانند. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است نظر خود را تغییر دهید و بخواهید آن ویدیو را برگردانید.
  3. هنگام کلیک بر روی پیوندهای ناشناس مراقب باشید. ویروس های اختصاصی وجود دارند که از طریق پیوندهای موجود در پیام های متنی وارد دستگاه شما می شوند. پس از آلوده شدن، می توانید ویدیوها و همچنین اطلاعات شخصی بسیار مهم را از دست بدهید. هکرها به طور مداوم راه های جدیدی را برای وسوسه کردن شما برای کلیک بر روی پیوند بدافزار ارائه می کنند.
  4. به طور منظم از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. می‌توانید از iCloud برای پشتیبان‌گیری خودکار از داده‌های خود استفاده کنید یا به‌صورت دستی از آیفون خود با استفاده از Finder نسخه پشتیبان تهیه کنید. در هر صورت، برای محافظت از خود و اطلاعاتتان باید از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.