آیا آیفون هنگ میکند

آیا آیفون هنگ میکند
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

آیا چیزی آزاردهنده تر از این است که آیفون شما به طور تصادفی تلفن را برای مردم قطع کند؟ بسیاری از کاربران شکایت داشتند که گاهی اوقات به نظر می‌رسد دستگاه‌هایشان اراده خودشان را دارند و به‌طور تصادفی تماس‌ها را در میانه مکالمه قطع می‌کنند. شاید شما هم بارها از خودتان این سوال را پرسیده اید که آیا آیفون هنگ میکند در این شرایط باید چه کاری انجام دهیم؟ اگر راه اندازی مجدد مشکل را برطرف نکرد، راه حل های عیب یابی زیر را دنبال کنید.

خرید محصول : کابل تبدیل لایتنینگ به HDMI مک دودو مدل CA-6400 طول 2 متر

چرا هنگام تماس تلفنی آیفون من خود به خود قطع می شود؟

نسخه iOS و تنظیمات شرکت مخابراتی خود را به روز کنید، به تنظیمات بروید، روی General ضربه بزنید و System Update را انتخاب کنید. آخرین به روز رسانی های iOS را نصب کنید و دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید. فراموش نکنید که تنظیمات شرکت مخابراتی خود را نیز به روز کنید. بررسی کنید که آیا شرکت مخابراتی شما به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای بهبود اتصال و عملکرد شبکه ارائه کرده است. ابتدا داده های تلفن همراه یا Wi-Fi را فعال کنید و به تنظیمات بروید. General را انتخاب کنید، روی About ضربه بزنید و بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی جدیدی در کنار شرکت مخابراتی موجود است یا خیر. برای نصب به‌روزرسانی‌ها، مراحل روی صفحه را دنبال کنید.

سیم کارت را بیرون بیاورید، آیفون خود را خاموش کنید و سیم کارت را بردارید. دستگاه خود را روشن کنید و منتظر بمانید تا به طور کامل بوت شود. سپس دوباره آن را خاموش کنید و سیم کارت را وارد کنید. ترمینال را مجددا راه اندازی کنید و بررسی کنید که آیا مشکل برطرف شده است یا خیر.

آیا آیفون شما داغ است؟

اگر آیفون شما واقعا داغ است، ممکن است به طور خودکار تماس های تلفنی و سایر فرآیندها را حذف کند تا از آسیب سخت افزاری جلوگیری کند. در استفاده از تلفن خود کمی استراحت کنید یا آن را به طور کامل خاموش کنید. کیس خود را بردارید و صبر کنید تا مشکل گرمای بیش از حد برطرف شود. ترمینال را روشن کنید و بررسی کنید که آیا همچنان تماس های شما را قطع می کند یا خیر.

صرفه جویی در باتری را غیرفعال کنید

گزینه صرفه جویی در باتری ممکن است به طور خودکار تماس های شما را زمانی که باتری آیفون شما به سطح بسیار پایینی رسیده است قطع کند. این گزینه را غیرفعال کنید و بررسی کنید که آیا مشکل ادامه دارد یا خیر. به تنظیمات بروید، باتری را انتخاب کنید و حالت کم مصرف را خاموش کنید.

تنظیمات شبکه را به تنظیمات اولیه برگردانید

اگر آیفون شما به‌طور تصادفی تماس‌هایی را که از طریق Wi-Fi یا داده تلفن همراه انجام می‌دهید قطع کرد، تنظیمات شبکه خود را بازنشانی کنید. به تنظیمات بروید و General را انتخاب کنید. سپس روی Reset ضربه بزنید و Reset Network Settings را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که این عمل تنظیمات شبکه، VPN و APN شما را بازنشانی می کند.

اگر آیفون شما به‌طور تصادفی تماس‌ها را در اواسط مکالمه قطع می‌کند، به‌روزرسانی‌ها را بررسی کنید و آخرین به‌روزرسانی‌های تنظیمات iOS و اپراتور را نصب کنید. علاوه بر این، سیم کارت را بردارید، چند دقیقه صبر کنید و دوباره کارت را وارد کنید. اگر مشکل همچنان ادامه داشت، حالت کم مصرف را غیرفعال کنید و برای راهنمایی بیشتر با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید.

آیا آیفون هنگ میکند

آیا فکر می کنید آیفون شما به ویروس آلوده شده است؟ در صورت آلوده بودن ، نحوه پاک کردن ویروس به صورت دستی از طریق iPhone به شرح زیر است:

  • برنامه هایی را که مشکوک به نظر می رسند حذف کنید.
  • برنامه هایی را که نمی شناسید یا در زمان شروع مشکل بارگیری کرده اید حذف کنید.
  • اطلاعات و سابقه خود را پاک کنید.
  • در “تنظیمات” به “safari” بروید. روی «پاک کردن سابقه و داده های وب سایت» ضربه بزنید.
  • خاموش و راه اندازی مجدد کنید.
  • پاور را نگه دارید و برای خاموش شدن آن را لغزید. سپس دوباره فشار دهید تا راه اندازی مجدد شود. این ممکن است مشکل را برطرف کند. اگر مشکل همچنان باقی ماند ، به مرحله 4 زیر بروید.
  • برای اطلاعات تلفن خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • سعی کنید نسخه های پشتیبان قبلی را امتحان کنید تا نسخه ای را پیدا کنید که مشکلی ندارد و از بدافزار عاری است.

در صورت عدم موفقیت ، تلفن خود را به تنظیمات کارخانه برگردانید تا مطمئن شوید ابتدا فایل ها را پشتیبان گیری کرده اید. برای انجام این کار ، به “تنظیمات”> “عمومی”> “بازنشانی”> “پاک کردن همه محتوا و تنظیمات” بروید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.