چگونه چراغ سبز پشت اپل واچ را خاموش کنیم

چگونه چراغ سبز پشت اپل واچ را خاموش کنیم
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

آیا شما هم تا کنون از خود پرسیده اید که چگونه چراغ سبز پشت اپل واچ را خاموش کنیم؟ شاید این پروسه یک پروسه خیلی ساده و عادی به نظر برسد ولی برای کاربرانی که به تازگی با دنیای اپل واچ آشنا شده اند، می تواند دشواری های خاص خود را داشته باشد. امروز ما قصد داریم تا در مورد بهترین راه موجود برای خاموش کردن چراغ سبز اپل واچ با شما صحبت کنیم. همچنین، ما قصد داریم تا به سوال چگونه چراغ سبز پشت اپل واچ را خاموش کنیم پاسخ دهیم. پس با ما و این مقاله در مورد انواع اپل واچ همراه باشید.

پیشنهاد خرید محصول : گلس لیتو S+ برای اپل واچ 44mm

چراغ سبز پشت اپل واچ چه کاربردی دارد؟

قبل از پرداخت به پاسخ سوال چگونه چراغ سبز پشت اپل واچ را خاموش کنیم، بیایید تا نگاهی به اطلاعات کلی در مورد چراغ سبز پشت اپل واچ بیندازیم. اپل واچ یکی از گجت های محبوب در دنیا به حساب می آید که استفاده از آن در میان مردم کشور ما هم رایج است. اپل واچ می تواند کار های مختلفی را انجام دهد. از بررسی وضعیت سلامتی شما گرفته تا نمایش ساعت و غیره. هر کدام از این فعالیت ها به گونه ای طراحی شده اند تا کارایی این دستگاه فوق العاده افزایش پیدا کند. البته، جالب است بدانید که اپل واچ از چراغ ها و اعلان های مختلفی برای بررسی وضعیت سلامتی شما استفاده می کند.

کاربران جدیدی که از انواع اپل واچ استفاده می کنند، شاید از چراغ سبز پشت اپل واچ بترسند. خیلی از کاربران فکر می کنند که این چراغ نشان دهنده خرابی اپل واچ است. البته که این چراغ کاربرد دیگری دارد. مهم ترین و اصلی ترین کاربرد این چراغ مربوط به بررسی ضربان قلب شما است. با استفاده از اطلاعاتی که در این سنسور قرار گرفته است، چراغ سبز می تواند وضعیت بدنی شما را بررسی کند و نتایج مطلوبی را ارائه کند. البته، جالب است بدانید که خاموش کردن چراغ سبز اپل باعث می شود تا یک سری مشکلات برای این سنسور به وجود بیاید. ولی، شرکت اپل که به کاربران آزادی عمل زیادی می دهد، به شما اجازه داده است تا فعالیت های مربوط به خاموش کردن چراغ سبز را نیز انجام دهید.

چرا ما باید این چراغ را خاموش کنیم؟

یک مسئله دیگر را نیز قبل از پاسخ به سوال چگونه چراغ سبز پشت اپل واچ را خاموش کنیم، باید مورد بررسی قرار دهیم. اصلا یک کاربر چرا باید چراغ سبز اپل واچ خود را خاموش کند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که یک کاربر عادی اپل که از اپل واچ به صورت روزانه استفاده می کند، اصلا نیازی به خاموش کردن چراغ سبز اپل واچ ندارد. ولی، یک سری از کاربران گزارش داده اند که این سنسور شرکت اپل به صورت دقیق فعالیت نمی کند.

پس، اگر شما نتایج به دست  آمده از طریق این چراغ را به رسمیت نمی شناسید، بهتر است که به دنبال استفاده از آن نباشید و چراغ سبز اپل واچ را خاموش کنید. البته که گاهی اوقات چراغ سبز اپل برای مدت زمان خیلی طولانی روشن می ماند. این مسئله می تواند برای اکثر کاربران آزار دهنده باشد چرا که خیلی از افراد نسبت به روشن نگه داشتن بیش از حد چراغ حساس هستند.

پاسخ به سوال چگونه چراغ سبز پشت اپل واچ را خاموش کنیم

حال که مقدمات را پشت سر گذاشتیم، بیایید تا به پاسخ دقیق چگونه چراغ سبز پشت اپل واچ را خاموش کنیم بپردازیم.

  • در ابتدا درون اپل واچ خود شما باید برنامه ها را باز کنید و وارد تنظیمات شوید. درون تنظیمات شما می توانید همه اطلاعات مربوط به اپل واچ خود را مشاهده کنید.
  • حال به پایین بروید و گزینه Privacy را پیدا کنید. این گزینه برای تنظیمات حریم خصوصی و امنیت شما طراحی شده است.
  • در این مرحله بر روی Health ضربه بزنید تا تنظیمات مربوط به سلامتی و سنسور های سلامتی باز شوند.
  • در نهایت بر روی Heart Rate کلیک کنید تا بتوانید ضربان قلب خود را مدیریت نمایید.
  • در آخرین مرحله شما می توانید Heart Rate را خاموش کنید.

به همین راحتی مراحل مربوط به خاموش کردن چراغ اپل واچ به اتمام رسیده و سنسور خاموش می شود. البته، این مراحل باعث می شوند تا این سنسور برای همیشه خاموش شود. پس، اگر شما قصد داشتید تا دوباره از آن استفاده کنید، باز هم باید این مراحل را طی کنید تا سنسور را روشن نمایید.

چگونه چراغ سبز پشت اپل واچ را خاموش کنیم

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.