چرا گوشی ایفون هات اسپات نمیشه

چرا گوشی ایفون هات اسپات نمیشه
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

اگر متوجه شدید که هیچ گزینه Personal Hotspot در تنظیمات iPhone و iPad وجود ندارد و از خود می پرسید چرا گوشی ایفون هات اسپات نمیشه با شهراپل همراه شوید تا در ادامه این مطلب دلایل پیدا نشدن هات اسپات را برایتان بازگو نماید. iOS و iPadOS به شما امکان می دهد iPhone و iPad خود را به یک نقطه اتصال اینترنتی شخصی تبدیل کنید که می توانید با استفاده از Wi-Fi به آن متصل شوید. هر بار عالی کار می کند و لحظاتی وجود دارد که کار نمی کند. شما می توانید این مسائل را به راحتی عیب یابی کنید ، اما اگر ورودی Personal Hotspot به هیچ وجه در برنامه تنظیمات نمایش داده نشود ، چطور؟

هر زمان که یک سیم کارت را در iPhone یا iPad خود وارد می کنید ، دستگاه شما به طور خودکار تنظیمات حامل را می کشد. این شامل تنظیمات اینترنت و هات اسپات شخصی ، هر دو است. برخی از مخابرات از شما می خواهند که آن تنظیمات را به صورت دستی وارد کنید. این بدان معناست که اگر تنظیمات به صورت خودکار بارگیری نشوند ، گزینه hotspot حتی در تنظیمات نشان داده نمی شود.

نحوه راه اندازی هات اسپات در ایفون یا ایپد

در iPhone یا iPad ، برنامه تنظیمات را راه اندازی کنید ، سپس روی Cellular Data ضربه بزنید. اکنون بر روی تنظیمات APN ضربه بزنید و مطمئن شوید که همه اطلاعات کاربری مفقود شده وجود دارد ، مخصوصاً موارد مربوط به Personal Hotspot. معمولاً این تنظیمات در وب سایت شرکت مخابراتی موجود است. معمولاً تنظیمات داده های تلفن همراه و Personal Hotspot یکسان است ، بنابراین می توانید امتحان کنید و ببینید آیا برای شما کار می کند یا خیر. اگر فضای Personal Hotspot را خالی بگذارید ، هیچ وقت اینترنت برای شما وجود ندارد.

بیشتر بخوانید : هات اسپات آیفون 12 کجاست

نحوه تغییر رمز عبور هات اسپات در iPhone یا iPad

ویژگی iPhone Personal Hotspot تلفن شما را به یک نقطه اتصال Wi-Fi تبدیل می کند که می تواند اتصال اینترنت خود را با سایر دستگاه های مجاور به اشتراک بگذارد. با این حال ، اگر Personal Hotspot وجود نداشته باشد ، این اتفاق نمی افتد.

اطلاعات این مقاله در مورد iPhone هایی که از iOS 12 و بالاتر استفاده می کنند ، صدق می کند. ایده های اساسی برای نسخه های قبلی iOS نیز مفید است. برخی از مراحل ممکن است برای نسخه های قدیمی کمی متفاوت باشد.

  • برنامه تنظیمات را در iPhone خود باز کنید.
  • سپس روی Cellular ضربه بزنید.
  • بعد ، Personal Hotspot را انتخاب کنید.
  • سپس روی متن کنار گذرواژه Wi-Fi ضربه بزنید.
  • در مرحله بعد ، از صفحه کلید روی صفحه برای تایپ گذرواژه جدید WiFi استفاده کنید.
  • در نهایت ، روی انجام شد ضربه بزنید.

چرا گوشی ایفون هات اسپات نمیشه

به طور معمول ، استفاده از Personal Hotspot به سادگی روشن کردن ویژگی است. با این حال ، برخی از کاربران متوجه می شوند که Hotspot آنها ناپدید می شود. این اغلب پس از ارتقاء سیستم عامل یا پس از جیلبریک آیفون اتفاق می افتد. اگر با مشکل متفاوتی در ارتباط با ویژگی نقطه اتصال روبرو هستید ، نکات عیب یابی را در صورتی که Personal Hotspot کار نمی کند امتحان کنید. اگر هات اسپات شما گم شده است ، این چند مرحله را به این ترتیب امتحان کنید تا مشکل را برطرف کنید.

  • روشن و خاموش کردن داده های تلفن همراه، هات اسپات نیاز به اتصال به شبکه داده تلفن همراه مانند 4G دارد.
  • تنظیمات Personal Hotspot را بررسی کنید. گاهی اوقات وقتی Personal Hotspot در برنامه تنظیمات وجود ندارد ، هنوز در مکان دیگری وجود دارد. اگر چنین است ، می توانید آن را از طریق دیگری بازگردانید.
  • برنامه تنظیمات را باز کرده و Cellular> Personal Hotspot را انتخاب کنید. ضامن Personal Hotspot را به روشن (سبز) منتقل کنید. در مرحله بعد ، به صفحه تنظیمات اصلی بازگردید. اگر دیدید Personal Hotspot در زیر Cellular لیست شده است ، مشکل حل شده است.
  • iPhone خود را مجدداً راه اندازی کنید. راه اندازی مجدد iPhone یک راهنمای عیب یابی ساده است که اگرچه کارکرد آن تضمین نمی شود ، اما انجام آن آسان است.
  • به آخرین نسخه iOS به روز کنید. عدم نمایش ویژگی هات اسپات می تواند ناشی از اشکال در iOS ، سیستم عامل نصب شده بر روی iPhone باشد. در این صورت ، ممکن است یک به روزرسانی iOS موجود باشد که مشکل را برطرف کند. به روز رسانی iOS رایگان است و نصب آن آسان است.
مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.