قبول نکردن پسورد اپل آیدی

قبول نکردن پسورد اپل آیدی
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

پس از به روز رسانی به آخرین نسخه iOS، آیفون شما ممکن است به طور مداوم رمز عبور Apple ID را درخواست کند. دلایل احتمالی پشت این مشکل می تواند دانلود ناموفق یا مشکل در تنظیمات حساب شما در iCloud، iMessage، FaceTime یا App Store باشد. در این مقاله، در مورد کارهایی که در صورت قبول نکردن پسورد اپل آیدی می‌توانید انجام دهید، زمانی که آیفون شما مدام رمز عبور Apple ID را درخواست می‌کند، توضیح خواهیم داد.

  • آیفون خود را ریستارت کنید
  • نرم افزار خود را به روز کنید
  • به روز رسانی برنامه های خود را بررسی کنید
  • iMessage و FaceTime را خاموش کنید
  • از Apple ID و iCloud خارج شوید
  • رمز عبور Apple ID خود را بازنشانی کنید
  • تمام تنظیمات را بازنشانی کنید
  • از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه و بازیابی کنید

بیشتر بدانید: هات اسپات ایفون 12

قبول نکردن پسورد اپل آیدی

  1. آیفون خود را ریستارت کنید

راه اندازی مجدد یک فرآیند ضروری است که بسیاری از افراد آن را نادیده می گیرند. اما در رفع انواع مختلفی از مشکلات نرم افزاری کار می کند. اگر آیفون شما مدام رمز عبور حساب اپل را می خواهد، آن را با استفاده از دکمه های مناسب راه اندازی مجدد کنید. به تنظیمات → عمومی → خاموش کردن بروید. بعد از یک دقیقه یا بیشتر، گوشی خود را روشن کنید، ممکن است مشکل حل شود. اگر نه، راه حل بعدی را امتحان کنید

  1. نرم افزار خود را به روز کنید

اپل با هر نسخه جدید iOS چندین باگ را رفع می‌کند و ماندن در نسخه قدیمی‌تر ممکن است دلیل مشکل شما باشد. در چنین شرایطی، من به روز رسانی به آخرین نسخه iOS را توصیه می کنم. تنظیمات را باز کنید، سپس روی General ضربه بزنید. اکنون روی Software Update ضربه بزنید. اگر آپدیت معلق دارید، روی دانلود و نصب ضربه بزنید.

  1. به روز رسانی برنامه را بررسی کنید

روند بررسی به‌روزرسانی‌های برنامه در iOS کمی تغییر کرد. اما صاف و در دسترس باقی می ماند. روی نماد اپ استور به مدت طولانی فشار دهید و سپس روی Updates ضربه بزنید. اگر به‌روزرسانی‌های برنامه دارید، روی به‌روزرسانی در کنار برنامه‌های جداگانه ضربه بزنید. همچنین می توانید روی Update All ضربه بزنید.

  1. iMessage و FaceTime را خاموش کنید

خاموش کردن موقت iMessage و FaceTime ممکن است کارساز باشد. تنظیمات را باز کنید و روی پیام ها ضربه بزنید از بالا، iMessage را خاموش کنید. حالا دوباره به تنظیمات برگردید و به FaceTime بروید FaceTime را خاموش کنید. اکنون گوشی را ریستارت کرده و با انجام مراحل بالا، دوباره این خدمات را فعال کنید. پس از اتمام کار، ممکن است آیفون شما به طور تصادفی از درخواست رمز عبور Apple ID خودداری کند.

چرا پسورد Apple ID را قبول نمی کند؟

از Apple ID و iCloud خارج شوید

تنظیمات را باز کنید و روی بنر Apple ID در بالای صفحه ضربه بزنید. به انتها بروید و روی Sign Out ضربه بزنید. رمز عبور Apple ID خود را وارد کنید. سپس روی Turn Off ضربه بزنید. می‌توانید یک کپی از اطلاعات گوشی و مخاطبین خود را نگه دارید. در آخر روی Sign Out ضربه بزنید و تایید کنید.

آیفون خود را ریستارت کنید. تنظیمات را باز کنید و روی Sign in to iPhone ضربه بزنید. Apple ID، رمز عبور را وارد کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

رمز عبور Apple ID خود را بازنشانی کنید

تنظیمات را اجرا کنید و روی Apple ID خود در بالای صفحه ضربه بزنید. روی Password & Security ضربه بزنید. روی تغییر رمز عبور ضربه بزنید. در صورت درخواست، رمز عبور آیفون خود را وارد کنید. رمز عبور Apple ID جدید (و ایمن) را وارد کنید. دوباره آن را وارد کنید و روی تغییر ضربه بزنید. آیفون خود را مجدداً راه اندازی کنید و مشکلی که آیفون به صورت تصادفی رمز عبور iCloud را درخواست می کند ممکن است دیگر شما را آزار ندهد.

تمام تنظیمات را بازنشانی کنید

این فرآیند آیفون شما را به تنظیمات پیش فرض خود بازنشانی می کند. این شامل پاک کردن گذرواژه‌های Wi-Fi، دستگاه‌های بلوتوث، تنظیمات مکان، پیکربندی VPN، تنظیمات صفحه‌کلید و موارد دیگر می‌شود. با این حال، هیچ اطلاعات شخصی را حذف نخواهد کرد. با این وجود، توصیه می‌کنیم قبل از ادامه، یک نسخه پشتیبان ذخیره کنید.

از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه و بازیابی کنید

تنظیمات را باز کنید و روی General ضربه بزنید. پس از این کار روی Reset ضربه بزنید. سپس روی Reset All Settings ضربه بزنید، رمز عبور دستگاه خود را وارد کرده و تأیید کنید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.