علت محبوبیت گوشی اپل

علت محبوبیت گوشی اپل
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که می خواهید علت محبوبیت گوشی اپل را بدانید تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید. از زمان عرضه در سال 2007 ، آیفون یک محصول بسیار موفق برای اپل بوده است ، که می گوید در چهار سال اول iPhone بیش از 100 میلیون دستگاه فروخته است از جمله 18.6 میلیون در سه ماهه اول سال 2011! یکی از مزیت های اپل در طراحی آیفون این بود که بر سخت افزار و نرم افزار کنترل کامل دارد و به هر دو اجازه می دهد تا در همکاری باشند. از آنجا که iPhone دارای قابلیت های تلفن همراه ، پخش کننده رسانه قابل حمل ، کنسول بازی و رایانه دستی در یک دستگاه است ، در بین بسیاری از مصرف کنندگان محبوب است.

علت محبوبیت گوشی اپل

در زمان عرضه ، طراحی فیزیکی آیفون تفاوت قابل توجهی با سایر گوشی های هوشمند داشت. جلوی آیفون دارای یک دکمه فیزیکی است که منوی اصلی دستگاه را نمایش می دهد. بقیه دستگاه شامل یک صفحه نمایش بزرگ لمسی است که به کاربر اجازه می دهد به تمام عملکردهای آیفون دسترسی داشته باشد. طراحی چشمگیر آیفون به موفقیت آن کمک شایانی کرده است و دیگر تولیدکنندگان را وادار به طراحی گوشی هایی با رابط کاربری مشابه کرده است. در سال 2011 ، اپل شکایتی را علیه سامسونگ به اتهام کپی کردن طرح آیفون با گوشی Galaxy S 4G خود آغاز کرد.

پردازنده دو هسته ای A4 آیفون 4 تا 1 گیگاهرتز کار می کند و دارای قابلیت های شتاب گرافیکی سه بعدی است. علاوه بر این ، iPhone 4 دارای 512 مگابایت رم است. آیفون از نظر قدرت با سیستم های بازی قابل حمل مانند Sony PSP که دارای پردازنده 333 مگاهرتز است مقایسه می شود. از آنجا که قدرت آیفون قابل مقایسه با یک کنسول بازی قابل حمل مستقل است و همچنین یک تلفن هوشمند است ، برخی از مشتریان ممکن است به جای خرید PSP یا Nintendo DS ، خرید آن را انتخاب کنند.

آیفون نیز آی پاد است. با استفاده از iTunes ، می توانید محتوای صوتی و تصویری را از رایانه خود با دستگاه همگام سازی کرده و در حین حرکت از رسانه لذت ببرید. iPod محبوب ترین پخش کننده قابل حمل در جهان است. بسیاری از مصرف کنندگان از رابط کاربری iPod راحت هستند و از iTunes برای مدیریت کتابخانه های رسانه ای خود استفاده می کنند.

چرا همه گوشی اپل را دوست دارند؟

اپل بیش از 350،000 برنامه کاربردی را برای iPhone از طریق iTunes App Store توزیع می کند ، که می توانید از طریق iPhone یا iTunes از طریق رایانه خود به آنها دسترسی پیدا کنید. این برنامه ها قابلیت های آیفون را بسیار فراتر از آنچه از یک تلفن همراه انتظار می رود ، گسترش می دهند. برنامه های کاربردی موجود شامل نرم افزاری برای ایجاد و مشاهده اسناد اداری ، بازی ها ، برنامه هایی برای مشاهده به روز رسانی از وب سایت ها و برنامه هایی برای چت آنلاین است.

اگرچه تلفن های هوشمند دارای سیستم عامل هایی مانند Windows Mobile مدت ها قبل از عرضه iPhone قادر به نصب و اجرای برنامه ها بودند ، اما نصب برنامه ها نیاز به دانش فنی داشت و اغلب برای کاربران جدید دشوار بود. iPhone اولین گوشی بود که نرم افزار را با دستگاه به گونه ای ادغام کرد که هر کاربری بتواند آن را درک کند.

اگرچه برخی از طرفداران سخت گیر اندروید نمی توانند آن را تصور کنند ، برخی از افراد iOS را واقعا دوست دارند. در حقیقت ، افرادی هستند که هر دو سیستم عامل تلفن همراه را امتحان کرده اند و هنوز iOS را بیشتر از اندروید دوست دارند. شاید رابط کاربری و طراحی اپل است که آنها را به خود جلب می کند. شاید آنها دوست داشته باشند که کار کردن آیفون مستقیماً از جعبه ساده باشد یا اینکه نیازی به وقت گذاشتن برای سفارشی سازی گسترده یک تلفن جدید نداشته باشند. شاید آنها ویژگی هایی مانند Siri را دوست دارند یا طرفداران برخی از برنامه هایی هستند که از قبل روی iPhone نصب شده اند. برخی معتقدند اندروید یک سیستم عامل برتر است و برخی دیگر iOS را بهتر می پسندند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.