علت داغ شدن گوشی آیفون هنگام استفاده از اینترنت

علت داغ شدن گوشی آیفون هنگام استفاده از اینترنت
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

داغ شدن گوشی یکی از مهم‌ ترین مشکلاتی است که در بین بسیاری از کاربران موجب نگرانی می گردد. علت داغ شدن گوشی آیفون هنگام استفاده از اینترنت به دلیل دیتایی است که دمای گوشی را بالا می ‌برد. دیتای گوشی از جمله مواردی به شمار می ‌رود که می‌ تواند دمای گوشی آیفون را بالا ببرد. اگر گوشی آیفون تان از قابلیت 3 جی پشتیبانی می کند باید بدانید که دمای گوشی شما سریعا بالا می‌ رود. اما اگر گوشی شما از قابلیت 4 جی و 5 جی بهره‌ برداری می‌ کند این مشکل به صورت کامل حل می گردد و گوشی تا حدودی کمتر داغ می شود.

پیشنهاد خرید: تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلیمتری بیسوس مدل L52

رفع علت داغ شدن گوشی آیفون هنگام استفاده از اینترنت

آیا گوشی آیفون شما در حال استفاده از اینترنت بیش از اندازه داغ می شود. به شما پیشنهاد می‌ دهیم برنامه هایی که با استفاده از اینترنت کار می کنند را حذف نمایید. همچنین می توانید برخی برنامه ها را در قسمت تنظیمات گوشی تان ببندید. برای مثال اگر شما از واتساپ استفاده نمی کنید بهتر است که آن را در گوشی ببندید. در این صورت به باتری گوشی فشار کمتری وارد می کنید.. اگر از اینترنت به صورت دائم استفاده می ‌نمایید گوشی شما بدون شک داغ می شود.

یکی از نکات مهمی که در این مورد باید به آن دقت داشته باشید این است که زمان استفاده از گوشی آیفون و اشتراک گذاری دیتای گوشی، حرارت گوشی تان چندین برابر می شود. متصل بودن گوشی آیفون به اینترنت که قابلیت اتصال به شبکه 4 جی و 5 جی را ندارد غیر ممکن خواهد بود. اگر اتصال گوشی به اینترنت امکان پذیر باشد موجب می گردد که گوشی داغ شود. استفاده بیش از اندازه از باتری گوشی موجب داغ شدن باتری آیفون می گردد و مشکلاتی ایجاد می ‌کند.

آیا داغ شدن گوشی اپل خطرناک است ؟

موضوع مربوط به علت داغ شدن گوشی آیفون هنگام استفاده از اینترنت یک موضوع ساده است. داغ شدن گوشی مسئله طبیعی به شمار می ‌رود. طبق بررسی‌ های شرکت آیفون گوشی ها در دمای صفر تا ۳۵ درجه سانتیگراد می توانند به بهترین نحو ممکن عملکرد ویژه‌ ای از خود نشان دهند. اگر دمای گوشی آیفون بیش از اندازه و یا کمتر شود امکان دارد که در کاربرد گوشی اختلال به وجود آید.

در تابستان زمان استفاده از گوشی که هوا به شدت گرم است این مسئله به نمایشگر گوشی می ‌تواند آسیب وارد سازد. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که داغ شدن گوشی آیفون به طول عمر باتری آسیب خواهد رساند. شما می توانید روش هایی که مربوط به جلوگیری از داغ شدن گوشی آیفون می باشد را انجام دهید. در این صورت از داغ شدن بیش از اندازه گوشی آیفون خود جلوگیری می نمایید. در صورت کارساز نبودن هر یک از روش ها توصیه می ‌کنیم که به مراکز تخصصی تعمیرات گوشی آیفون مراجعه نمایید.

بررسی مشکل داغ شدن گوشی اپل زمان استفاده از اینترنت

به طور کلی باید به خوبی بدانید که علت داغ شدن گوشی آیفون هنگام استفاده از اینترنت تنها استفاده از حجم بالای اینترنت است و این امر طبیعی می باشد. اگر شما بیش از اندازه از گوشی آیفون خود که به اینترنت وصل است استفاده کنید بعد از نیم ساعت متوجه می‌ شوید که گوشی تان داغ می شود. این امر برای تمامی گوشی ها و گوشی آیفون طبیعی به شمار می ‌رود. اما اگر بعد از ۵ دقیقه استفاده از گوشی آیفون که به اینترنت وصل است متوجه داغ شدن گوشی شدید، سریعا باید برای تعمیر آن اقدامی انجام دهید.

در واقع شما اگر بیش از اندازه در طول زمان از گوشی آیفون خود استفاده کرده باشید باتری گوشی طول عمرش را از دست می‌ دهد. برای رفع علت داغ شدن گوشی آیفون زمان استفاده از اینترنت بهتر است که به تعمیرکاران متخصص مراجعه نمایید. آنها باتری گوشی را تعویض می ‌کنند تا گوشی طول عمر بیشتری به دست بیاورد. به هر صورت اگر شما نمی خواهید برای تعویض باتری گوشی آیفون اقدام کنید بهتر است که به صورت اصولی از اینترنت برای گوشی خود استفاده نمایید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.