برنامه ادیت فیلم و عکس برای آیفون

برنامه ادیت فیلم و عکس برای آیفون
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

آیفون ها به طور پیوسته قدرتمندتر می شوند و قادر به انجام کارهای بسیار فشرده هستند. دوربین این گوشی های هوشمند نیز به حدی بهبود یافته است که حتی می توانیم ویدیوهای 4k بگیریم. همه این قابلیت‌ها باعث می‌شود که آیفون‌ها هم در فیلم‌برداری و هم در ویرایش آن‌ها توانایی بالایی داشته باشند. در واقع، جدیدترین آیفون 11 و آیفون 11 پرو مکس از تراشه Apple A13 Bionic بهره می برند که با قدرت عملکرد تراشه های اینتل که در لپ تاپ های ما استفاده می شود رقابت می کند. امروزه نه تنها می‌توانید فیلم‌برداری کنید، بلکه می‌توانید ویدیوهای خود را مستقیماً از آیفون خود ویرایش و منتشر کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، ما چندتا از بهترین برنامه ادیت فیلم و عکس برای آیفون را فهرست می کنیم که از آنها برای تولید فیلم های حرفه ای خود در سال 2021 استفاده کنید.

خرید محصول : شارژر دیواری دو پورت 20 وات مک دودو

با در نظر گرفتن سلایق مختلف، انواع اپلیکیشن های ویرایش ویدیو را برای iOS انتخاب کرده ایم. در حالی که برخی از آنها بیشتر بر ارائه ابزارهای ماهرانه برای ویرایش حرفه ای ویدیو متمرکز هستند، برخی دیگر برای ساده سازی کل فرآیند ویرایش ویدیو از طریق هزاران فیلتر چشم نواز و جلوه های بلادرنگ در نظر گرفته شده اند. می‌توانید ویدیوهای جذابی بسازید که می‌توانند لایک‌های زیادی در TikTok یا اینستاگرام به دست آورند.

بهترین برنامه ادیت فیلم و عکس برای آیفون در سال 2021

وقتی صحبت از ویرایش ویدیو در آیفون می شود، هیچ برنامه دیگری حتی به مجموعه ویژگی هایی که در LumaFusion بسته بندی شده است نمی رسد. این برنامه نه تنها توسط یوتیوب‌برها، بلکه حتی روزنامه‌نگاران تلفن همراه و تولیدکنندگان حرفه‌ای ویدیو که نمی‌خواهند تجهیزات سنگین دوربین و ابزار ویرایش را در جایی که می‌روند، حمل کنند، استفاده می‌شود.

یکی از نقاط فروش منحصر به فرد LumaFusion رابط کاربری آن است. این برنامه واقعا تمیز به نظر می رسد بدون تبلیغات یا پنجره های بازشو آزار دهنده که مانع از تجربه شما شود. این برنامه به کاربران اجازه می دهد فیلم ها را در حالت افقی ویرایش کنند، بلکه به حالت عمودی نیز می پردازند. نه تنها این، شما به راحتی می توانید بین دو حالت بدون هیچ مشکلی جابجا شوید. این بسیار مفید است زیرا این برنامه از انواع نسبت‌های تصویری از جمله منظره، پرتره، مربع، فیلم و موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

در مورد ویژگی‌ها، LumaFusion از حداکثر 6 آهنگ ویدیویی و صوتی برای عکس‌ها، فیلم‌ها، صدا، عناوین و گرافیک با 6 آهنگ صوتی اضافی، روایت، موسیقی و جلوه‌های صوتی پشتیبانی می‌کند. همچنین یک جدول زمانی مغناطیسی دریافت می‌کنید که دستکاری کلیپ‌ها را پس از وارد کردن بسیار آسان می‌کند. ده ها انتقال و افکت با قابلیت لایه بندی افکت ها وجود دارد. در نهایت، ده‌ها موسیقی رایگان، جلوه‌های صوتی و غیره نیز به همراه دارد. اگر واقعاً به یک برنامه ویرایش ویدیو حرفه ای برای آیفون خود نیاز دارید، قطعاً باید LumaFusion را خریداری کنید.

برای ویرایش عکس و فیلم iMovie را امتحان کنید!

iMovie بخشی از مجموعه محصولات خود اپل برای iOS (و macOS) است و یک برنامه ویرایشگر ویدیوی عالی برای آیفون است که می توانید آن را امتحان کنید. در حالی که ممکن است بخواهید از نرم افزار ویرایش قوی تری در مک خود استفاده کنید، iMovie بیش از حد توانایی انجام ویرایش ویدیو در آیفون را دارد. این برنامه با نسل‌های جدید آیفون‌ها ارائه می‌شود و می‌توانید از آن برای ساختن ویدیوهای عالی مستقیماً روی آیفون خود استفاده کنید.

با iMovie می‌توانید ویدیوها و عکس‌های خود را در پروژه‌ها وارد کنید و آنها را در محیطی کاملاً بصری ویرایش کنید. می‌توانید ویدیوها را برش دهید، آنها را در تایم لاین مرتب کنید، و حتی انتقال‌ها (اصلی) را به ویدیو اضافه کنید. تمیز کردن پروژه در iMovie نیز بسیار شهودی است: فقط انگشت خود را روی صفحه بکشید. حتی می توانید فیلترها و تم ها را به پروژه اضافه کنید. iMovie همچنین به شما این امکان را می دهد که همپوشانی متن و فیلترها را به کلیپ های جداگانه در پروژه اضافه کنید. در مجموع، این برنامه قطعا یکی از بهترین راه‌ها برای ویرایش ویدیوها در آیفون شماست و حتما باید آن را بررسی کنید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.