ایپد شارژ نمیشود

ایپد شارژ نمیشود
زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه

آیپد شما مشکل شارژ دارد و شما نمی دانید باید چه کار کنید. شما انتظار دارید iPad خود را شارژ کنید ، اما صفحه نمایش آن کاملاً سیاه است. در این مقاله ، توضیح خواهیم داد که وقتی ایپد شارژ نمیشود چه کار کنید و نشان خواهیم داد که چگونه می توانید مشکل را برای همیشه برطرف کنید! هنگامی که iPad شارژ نمی شود، مشکلی در یکی از چهار قسمت وجود دارد که برای شارژ iPad شما با آن سرو کار دارید. آن چهار جزء عبارتند از:

  • نرم افزار iPad (iPadOS).
  • شارژر iPad
  • کابل Lightning
  • پورت شارژ iPad

این مقاله به شما کمک می کند تا دقیقاً مشخص کنید کدام قطعه باعث مشکل شارژ iPad شده است و به شما نشان می دهد که چگونه آن را برای همیشه برطرف کنید! اگر iPad شما 1 درصد بیشتر شارژ نمی کند ، ممکن است شارژری که استفاده می کنید خیلی ضعیف است. مطمئن شوید که از شارژر دیواری iPad استفاده می کنید. اگر از شارژر iPad خود استفاده می کنید ، راهنمای مرحله به مرحله زیر را برای تشخیص و رفع مشکل دنبال کنید!

چرا ایپد شارژ نمیشود

راه اندازی مجدد ایپد

وقتی iPad شما شارژ نمیشود اولین چیزی که باید امتحان کنید ، تنظیم مجدد دستگاه است. این احتمال وجود دارد که نرم افزار iPad به طور کامل خراب شده و صفحه نمایش را سیاه کرده و iPad را بی پاسخ بگذارد. اگر این مورد در iPad شما صدق می کند ، تنظیم مجدد سخت افزار به طور موقت خرابی نرم افزار را برطرف می کند. اگر iPad شما دارای دکمه Home است ، دکمه Home و دکمه روشن / خاموش را همزمان فشار داده و نگه دارید تا زمانی که آرم اپل را در مرکز صفحه مشاهده کنید. گاهی اوقات لازم است هر دو دکمه را به مدت 20 تا 30 ثانیه نگه دارید. اگر iPad شما دکمه Home ندارد ، دکمه افزایش صدا را فشار داده و رها کنید، سپس دکمه بالا را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل روی صفحه ظاهر شود.

وقتی ایپد شارژ نمیشود شارژر iPad را بررسی کنید

iPadOS می تواند نوسانات برق ناشی از شارژر مورد استفاده را تشخیص دهد. این نوسانات برق را می توان به عنوان خطری برای ایمنی یا تهدیدی برای iPad تعبیر کرد. به جای تلاش برای تغذیه از طریق آن ، ممکن است iPad به طور کامل شارژ خود را متوقف کند. سعی کنید iPad خود را با چندین شارژر مختلف از جمله هر پورت USB لپ تاپ و شارژر دیواری شارژ کنید. اگر متوجه شدید که iPad با برخی از شارژرها شارژ می شود، پس تشخیص داده اید که مشکل از شارژر iPad شما بوده است، نه iPad!

چگونه مشکلات رایج شارژ iPad را تشخیص داده و برطرف کنیم ؟

وقتی ایپد شارژ نمیشود کابل شارژ را بررسی کنید

کابل Lightning که برای شارژ iPad استفاده می کنید را از نزدیک بررسی کنید. آیا بر روی کانکتور Lightning یا خود سیم ، ساییدگی یا تغییر رنگ وجود دارد؟ اگر چنین است ، ممکن است زمان خرید کابل Lightning جدید فرا رسیده باشد. برای اینکه ببینید کابل Lightning شما عامل مشکل شارژ iPad است ، سعی کنید iPad را با کابل دیگری شارژ کنید.

از کابل هایی که دارای گواهی MFi نیستند استفاده نکنید!

به عنوان یک نکته سریع ، می خواهیم در مورد خطرات استفاده از کابل های Lightning که دارای گواهی MFi نیستند هشدار دهیم. اینها انواع کابل های ارزان قیمت هستند این کابل ها به طور کلی دارای گواهینامه MFi نیستند ، به این معنی که آنها با استانداردهای اپل در مورد کابل Lightning با کیفیت بالا مطابقت ندارند. از آنجا که این کابل ها کیفیت پایین تری دارند ، گاهی اوقات می توانند بیش از حد گرم شوند و به اجزای داخلی iPad آسیب برساند.

پورت شارژ iPad را تمیز کنید

شما چندین کابل و چندین شارژر مختلف را امتحان کرده اید ، بنابراین اکنون وقت آن است که به داخل iPad نگاهی بیندازید. یک چراغ قوه بگیرید و درگاه شارژ iPad خود را از نزدیک بررسی کنید. به طور خاص ، ما به دنبال هرگونه آلودگی ، پرز ، گلوله یا سایر زباله هایی هستیم که می تواند مانع اتصال کابل شارژ به درگاه شارژ iPad شود. آیپدهای قدیمی دارای درگاه های Lightning هستند که دارای هشت پین کوچک هستند که در طول فرآیند شارژ به کابل Lightning متصل می شوند. آیپدهای جدیدتر دارای پورت USB-C هستند که دارای بیست و چهار پین است. اگر یک پین کثیف شده باشد ، ممکن است نتواند با کابل شارژ ارتباط برقرار کند.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.