اموزش كار با اپل واچ به زبان فارسي

اموزش كار با اپل واچ به زبان فارسي
زمان تقریبی مطالعه: 4 دقیقه

اپل واچ محبوب ترین ساعت هوشمند موجود در بازار است و برای کار یکپارچه با سایر محصولات اپل مانند آیفون طراحی شده است. اگر به دنبال ساعت هوشمندی هستید که تمرینات خود را بهبود بخشد یا فقط تماس‌ها را آسان‌تر کنید، این یک سرمایه‌گذاری عالی است. اما اپل واچ علیرغم اندازه کوچکی که دارد، دارای امکانات و عملکردهای بسیار زیادی است. اگر به تازگی یک اپل واچ خریده‌اید، یا در حال بررسی آن هستید، اما کاملاً مطمئن نیستید که چگونه کار می‌کند، اموزش كار با اپل واچ به زبان فارسي شهراپل را مطالعه نمایید در برای خرید مطمئن شوید.

پیشنهاد خرید محصول : گلس لیتو S+ برای اپل واچ 44mm

اموزش كار با اپل واچ به زبان فارسي

ابتدا به خود محصول فیزیکی نگاه می کنیم. چند بخش کلیدی برای حفظ کردن وجود دارد:

  1. صفحه نمایش اپل واچ به ضربه ها، سوایپ ها و فشارها پاسخ می دهد.
  2. Digital Crown دکمه چرخان کنار Apple Watch است. Digital Crown را فشار داده و نگه دارید تا از سیری استفاده کنید، آن را برای پیمایش یا بزرگنمایی بچرخانید، برای مشاهده صفحه ساعت یا صفحه اصلی آن را فشار دهید و برای باز کردن آخرین برنامه استفاده شده دوبار فشار دهید. مدل‌های جدید اپل واچ همچنین دارای حسگر قلب هستند که می‌توانید انگشت خود را روی آن نگه دارید تا ECG را دریافت کنید.
  3. دکمه Side یک بیضی صاف در زیر تاج دیجیتال است. آن را فشار دهید تا Dock (لیستی از برنامه های اخیراً استفاده شده خود را ببینید)، برای استفاده دوبار فشار دهید.
  4. band release buttons ، دکمه‌های بیضی شکل نازکی هستند که در بالا و پایین در پشت اپل واچ قرار دارند که می‌توانید از آن‌ها برای تغییر band استفاده کنید.
  5. نقاط حسگر نوری قلب در پشت اپل واچ شما ضربان قلب شما را اندازه گیری می کند.

اموزش كار با اپل واچ و نحوه روشن و شارژ کردن آن

اپل واچ دارای یک “کیس شارژ” است که به صورت مغناطیسی در پشت ساعت قرار می گیرد تا آن را شارژ کند. همچنین می توانید ساعت خود را با استفاده از هر پد شارژ بی سیم استاندارد شارژ کنید.

  1. برای روشن کردن اپل واچ، دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید تا لوگوی اپل در وسط صفحه ظاهر شود.
  2. iPhone و Apple Watch خود را جفت کنید، سپس دستورالعمل‌های روی صفحه را دنبال کنید تا راه‌اندازی کامل شود.

می‌توانید تنظیمات ساعت خود، از جمله رمز عبور و نحوه بیدار کردن نمایشگر را در هر زمانی با استفاده از برنامه تنظیمات در Apple Watch یا برنامه Watch در iPhone خود تنظیم کنید.

ژست ها حرکات فیزیکی هستند که برای تعامل با ساعت استفاده می کنید.

  1. در حالی که به صفحه ساعت نگاه می کنید، Digital Crown را فشار دهید تا کتابخانه برنامه شما باز شود. می‌توانید با استفاده از برنامه Watch در آیفون خود برنامه‌ها را اضافه یا حذف کنید.
  2. برای باز کردن یک برنامه، انتخاب یک مورد، خاموش و روشن کردن تنظیمات خاص، و غیره، روی صفحه ضربه بزنید.
  3. اگر در برنامه‌ای هستید، می‌توانید با کشیدن انگشت خود، معمولاً به بالا یا پایین، پیمایش کنید و حرکت کنید.
  4. در حالی که به صفحه ساعت نگاه می‌کنید، برای پیمایش بین چهره‌های مختلف (که قابل تغییر و سفارشی‌سازی هستند)، انگشت خود را به چپ یا راست بکشید، از پایین صفحه به بالا بکشید تا مرکز کنترل نمایان شود و از بالای صفحه به پایین بکشید.
  5. برای سفارشی کردن چهره فعلی، می‌توانید انگشت خود را روی صفحه Watch face فشار دهید و نگه دارید.

نحوه بستن برنامه ها و بررسی اعلان ها

برای بستن برنامه های اپل واچ، دکمه Side را فشار دهید تا Dock نمایان شود. روی هر برنامه‌ای که می‌خواهید ببندید، انگشت خود را به چپ بکشید و سپس روی X قرمزی که ظاهر می‌شود ضربه بزنید.

بررسی اعلان ها

با دریافت اعلان جدید، لرزشی را روی مچ دست خود احساس خواهید کرد، مگر اینکه اپل واچ خود را خاموش کرده باشید. برای مشاهده اعلان، مچ خود را به سمت راست بالا بیاورید. برای پاک کردن آن، به پایین بروید و روی رد کردن ضربه بزنید.

هر اعلانی که از دست داده‌اید با یک نقطه قرمز در بالای صفحه ساعت نشان داده می‌شوند. از بالای صفحه روی صورت به پایین بکشید تا مرکز اطلاع رسانی باز شود. در اینجا می‌توانید در میان اعلان‌ها پیمایش کنید و با ضربه زدن آن‌ها را باز کنید، یا با کشیدن انگشت به چپ و فشار دادن X قرمز، آن‌ها را رد کنید.

وضعیت اپل واچ و نمادهای فعال

با watchOS 5 یا جدیدتر، Apple Watch شما برنامه های فعال را نشان می دهد. برای باز کردن برنامه، روی نماد ضربه بزنید. نمادهای زیر نمونه‌هایی از نمادهای برنامه فعال هستند و با کدام برنامه‌ها مطابقت دارند. همچنین ممکن است نمادهای دیگری را مشاهده کنید، در اینجا معنی همه آنها آمده است!

رعد و برق سبز

وقتی رعد و برق سبز است، به این معنی است که اپل واچ شما در حال شارژ شدن است. اگر ساعت شما روی شارژر باشد، حلقه ای در اطراف این نماد می بینید که نشان می دهد چند درصد ساعت شما شارژ شده است.

نماد رعد و برق قرمز در اپل واچ

وقتی رعد و برق قرمز روی ساعت خود می بینید به این معنی است که باتری شما کم است. اگر به تازگی آن را روی شارژر قرار داده اید و نماد آن را دیدید، فقط به شارژ کردن آن ادامه دهید. اگر رعد و برق قرمز را مشاهده کردید و اپل واچ شما قفل شده است، به این معنی است که ساعت شما در حالت ذخیره انرژی است و باید شارژ شود و دوباره راه اندازی شود.

مستطیل قرمز با یک خط مورب

این نماد نشان می دهد که اپل واچ شما به آیفون شما متصل نیست. ممکن است لازم باشد دستگاه‌هایتان را به هم نزدیک‌تر کنید یا حالت هواپیما را خاموش کنید.

مقالات مرتبط
پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.